✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● آهنگЗажигалки از Maks Hate (feat. Mikhail Beast) ●-○

😭😭😭

 

 

! - !  Зажигалки  ! - !

✘ Download ✘

! - !  Зажигалки  ! - !

 

 

عاشق این اهنگم یعنی.......

😭😭😭😭😭😭😭

چ خوفه اینننننن

عرررررررررررررر

اوهوم......

ایت ایز سو قشنگ*-*

سلیقت تو موزیک رو دوست دارم*-*

تاحالا اکثر عاهنگایی ک پیشنهاد دادی وارد فیووریت لیستم شدن*-*

اره خیلی قشنگه...
💖💝
نه بابا:)

عاره بابا*-*

:)عه!

میخوای عکس نشونت بدم؟ باورت شه*-*

باورم شده......ولی نشونم بده ببینم چه اهنگاییه😂😂😂
میتونی بیایی هنگ؟
با چی اومدی؟
گوشی یا لپتاپ؟

گوشی😂

خب بزا بگم چین دیگ/: عکس نگیرم حافظه نبدارم/:😂

بالین هست

اوری ثینگ ای نید هس

اون لاو سانگ بود چیبود اونم هس😂

یدونه بود اسمش یادم نیس ولی اولین درخواستی ک واس تو بود و من گذاشتم ببود

اینم ک الان گذاشتی هس

دیگه هه.... برم ببینم

فک کنم همینا بود/:😂 

بترکی یه عکس چیه حالا؟!:/
عکس بگیر ببینم😂😂😂

اوکی ایش /:

باید عاپش کنم کونم نمیاد😭😂

😂😂😂
اپش کن افرین😂😂😂

عرررررررررر😭😭😭😭سو بیوتی اند اسپشال👍😭

Yes 😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan