✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● آهنگBad Romance از Lady Gaga ●-○

 

 

! - !  BAD ROMANCE  ! - !

✘ Download ✘

! - !  BAD ROMANCE  ! - !

 

 

پ.ن: براتون گذاشتم:)

 

 

 

 

این دخترع همونی نیس ک با بلک پینک میخاد همکاری کنع؟

لیدی گاگا؟
من نمیدونم:/
من حتی نمیدوم بلکپینک در چه حاله:/
وبرام سواله که چرا هیچ حبری ازشون نیست و نه تیزر موزیک ویدئویی بیرون میاد

اخه ی جا شنیدم قرارع تو ی آهنگی باهم همکاری کنن

نمد :///////

خخخخخ.انگار خابشون بردع.هییییییییییچ خبری نیس ازشون😂

 

من نمیدونم:/

افرین دقیقا://////😂

نه عشقولا اون بی بی رکساست

اهنگه بسی زیبایی بووود💜💜💜

اهان....

نیکا اشغال...

حالم ازت بهم میخوره

دختره پررو

اشغال ننته/:
پوفیوز 
به یورم/:
بزغاله یِوری/:

#** RBE **

خیلی بی جنبه و بی همه چیزی

من موندم کدوم خری با کسی مثل تو دوست میشه

توهم خیلی کصکشو کص‌مغزی
 تو موندی چون عقب مونده ای/////:

#** RBE **

قالب وبتم خیلی گوهع....

دلم برات میسوزه

بی سلیقه...

خوبه حالا تو زندگیت سلیقه هم نداری

عنتر عنونه گاو

به تخمم/:
به راستم/:
عمته/:
ن یه تو سلیقه داری/:
کصخل کله کیری مشنگ/:

#** RBE **

هعى..... 

جونم شهلا؟😂
میگیرم میزنمتا:/
اسمتو یزار مثل ادم:/
عه
همون لاو بی تی اس خوب بود

سلام عشقم چطور بیدى؟ 😂😂

خوبم بیب^^

عه.... اصغر نیز شهلا دوست.... 

مگه ن اصغر؟؟ 

 

قرار گذاشته بودم با یکى

حالا ولش بعدا بت موگویم:/

://///////////////////////////////////
باز تو حرف اضافه زدی؟





:/
باشه:/

چ مى کنى؟ *--*

از حموم اومدم دارم به موهام میرسم

کى حرفه اضافى زد:/😂😂😂😂😂

 

 

 

😐👍👍

 

 

 

 

 

هعى

تو!!!!!!!!😂😂😂😂😂







😂😂😂😂😂



چرا امروز همش هعی میزنی؟😂😂😂😂😂

به گوشى دس مى زنى بعد به موهات دس مى زنى؟ 😐😐😐

من گوشی ندارم ملعون:/
با کامیم

من چ گفتم؟ 😢😢😢😢😳

 

☺☺☺

 

نمد.. هعى  ...

هیچی........😂😂😂




عه:/

کامى کیه مرموز؟ 

دوس پسر داشتى رو نمیکردى؟ 

 

 

 

 

😂😂😂هر عنى هست میکروب داره وقتى بهش دست مى زنى:////

منظورم کامپیوتر بود:////////////

نخیر دوس پسرکیلو چنده:/





:/😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan