✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●وانشات چرا بیداری؟___یونگی●-○

چرا بیداری؟

 

 

توی خواب نازت فرو رفته بودی اما با چند تقه به در اتاقت لای چشماتو باز کردی

عصبی از اینکه کدوم مشنگی این وقت شب پشت در اتاقته بلند شدیو به طرف در حرکت کردی و همینطور که با دستت چشماتو میخواروندی به فرد پشت در فحش میدادی درو باز کردی و با دیدن فرد پشت در دستات رو هوا موندن

لکنت زبون گرفتی...اصلا انتظار نداشتی که اونو الان پشت در ببینی
به هر بدبختی که بود اسمشو به زبون اوردی: ی...یو...نگی

سرشو کج کردو همینطور که دستاشو به داخل جیب شلوارش میبرد گفت: بیدارت کردم؟

اخمات توی هم رفتو بهشت تپوندی: نخیر داشتم فیلم کمدی میدم‎!!!

نفس عمیقی کشیدیو ادامه دادی:اخه کدوم احمقی ساعت 5 صبح بیداره؟...اصلا تو چرا نخوابیدی؟

شونه هاشو بی تفاوت مثل همیشه بالا انداختو گفت:چون خوابم نمیبرد

تای ابروتو بالا دادی: اونوقت چرا اومدی اینجا؟

انگار که سوالتو نادیده گرفته باشه گفت: یادته گفتی هرکاری برام میکنی؟
یه کوچولو اخماتو توی هم کردی...از اینکه یهویی موضوعو پیچونده بود تعجب کرده بودی

اروم سرتو به نشونه مثبت تکون دادی که گفت: منو...منو ببوس.

از تعجب اب دهنت توی گلوت پرید و چند بار سرفه کردی....امکان نداشت درست شنیده باشی...ضربان قلبت بالا رفته بود

به خودت که اومدی دیدی یونگی با نگرانی داره پشت کمرت میزنه تا یه وقتی خفه نشی

داغ کرده بودی و نمیدونستی چکار کنی.....
یه جورایی خجالت کشیده بودی....

یونگی با نگرانی پرسید: بهتری؟
با صدای مورچه مانندی در حالی که سرت پایین بود جواب دادی:هوم

دیگه هیچکدومتون چیزی نگفتین
کم کم احساس کردی که داره بهت نزدیک تر میشه....سرشو پایین اوردو با فاصله یک میلی متری ازت ایستاد....انگار میخواست اجازه بوسرو ازت بگیره و تو هم با بستن چشمات موافقتو اعلام کردی 
و در چند ثانیه بعد لبای نرم و سرد یونگی روی لبات قرار گرفت و اروم شروع به بوسیدنت کرد
‎....

 
 
 
 
نویسنده:
 
 
 
😁
 

خیلی باحال بید 

خوشم اومد 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

منم دلم بوس میخواد  😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اره خودمم خیلی خوشم اومد ازش......یهو اومد تو ذهنم پس نوشتمش
^^
یا یا یا یاااااااا://////////////////////
مگه خودت بایست نداری؟
چکار یونگی داری؟:///

یونگیییییییییییییییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😐😐😐😐😐😐

سوکجین خودتو بچسسسسسسسسبببببببببب😐😐😐😐😐😐
چکار بایست من داری؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭

😑

الان صداش شنیدم دلم رفت 

یونگی واس خودت 😑

😂😂😂😂😂😂😂😂
خوبه پس
اره واسه من😂😂😂😂😂😂😂😂
تو جینی تو بچسب 😑😂😂

حالا مگه من گفتم یونگی ماله منه 😐

باش از این بعد محکم میچسپم بهش 😑

هرچی😐😂
افرین بچسب بهش ازت نگیرنش یه وقت😂😂😂😂😂😂😂😂

عالییییییییییییییییییییی بییییییییییییییییید😍😍😍😍

ولی کاش یکم طولانیش میکردی

تازه داشتم میرفتم تو بحر داستان ک تمومید :(

هق هق😭😭😭😭

واقعا؟!!😍😍
دیگه میرفت به صحنه های +18
😂😂😂😂😂😂😂
میخوایی یکی بنویسم خمچی داشته باشه؟😂😂😂😂😂😂😂

ای منحرفT_T

منظورم این بود کع کل داستانو از سر و تهش بیشتر میکردی😑

نه ک فقط پارت اسماتش😑

#مرگ بر ذهن خراب🤦‍♀️

اره من منحرفممم😂😂😂😂😂😂😂
چ کنم خو:/
اینم که میبینی نوشتم الهام گرفتم به صورت یهویی:/😂


ججججججججججججججججررررررر😂😂😂😂😂😂😂

ای منحرففففف

ذهن کثیفتو با لیف بشور😂😂😂

خخخخخخخ

 

امروز روز خوش شانسیمه.میدونی چرا؟

مدیرمون برگشت گف هیشکی نیاد مدرسع چون ضد عفونی نشدع

ازون ور معلم ریاضیمون میخاس امتحان بگیرع گف نمیگیرم ب دلایلی

خخخخخ

آخیش اینارو باید ب یکی میگفتم😅

خوب حالا عه:/
به بایستم رفتم به من چه://😂😂😂😂😂😂😂
چرا؟
مام امروز گغتن نرید مدرسه...ولی به هر حال من که قرار نبود که برم......

شتتتتت چ شانسیییییییی😂😂😂😂😂😂😂

کیچانا خوب کردی گفتی^^

نیکولی بقیشم بنویس*-*

هعییییییییی...........همتون دس به یکی کردین اره؟😂😂😂😂😂😂😂
باشه...اگه حوصله کردم مینویسم...پی دی افشو میزارم

صد رحمت ب شوگا

تو دیگه نوبری

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

لامصبببببببببببببب

 

^_^

چی؟😂😂😂😂😂😂😂
منظورتو نفهمیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

هیچی باو

وللش

من برم کلاس فاکین عربی دارم ://////////

باییییی منحرف😁

عه بگووووو:///////////

اوه برو فعلا^^

://///////////////////////////
بایی عزیزم:/
باحال بود*-*
ممنونم^^

😍😍😍😍عالیههههههههههه

دخمل هنرمندم

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عررررررررررررررررررررررر بقیشم بنویس

یا یکی دیگه بنویس

یه جیمنم واس من بنویس :(جون منننننننننننننن عررررررررررر

حق مادری گردنت دارما کککک

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چینچایو؟؟؟
کومائووو اومااااااااا
یکی دیگه مینویسم^^
فعلا بکی از نامجون تو راهع...اطلاعیه شو زدم...کتابارو درک میکنی؟    این اسمشه

باشه اوما مینویسم^^

بعله😂😂😂😂😂😂😂

فدایت

ککک♥_♥

نویسنده مادر

خدا نکنه:/
^^
😂😂😂😂😂

راستی اوما...به سیم بگو میخوایی توی سایت اهنگ و ایناش کمکش کنم؟
ازش بپرس ببین چی میگه....

منحرف مغز چلاسیده😂😂😂😂😂

:///////////////////باااااااااااااااااااااااااااااااا
تو دیگه اینو نگوووووووووووو:///////////
😂😂😂😂😂
اره من منحرفم😂😂😂😂😂


#نیکای_منحرف😂

ای تف به هر چی فیکه

منم مغزمو باید با وایتکس ضدعفونی کنم😂😂😂

دارم یه فیک مینویسم و تمام سعیمو میکنم که توش هیچگونه +18 ای نباشه😂😂

ایشالله که سالم از آب دربیاد😂😂

😂😂😂😂😂
حتما انجامش بده😂😂
عه!!کاپلش چیه؟ یکم توضیح بیشتر بده-.-
این شا الله:/ (اومیدوارم دست خودت نباشه +18 بزنی توش😂😂)

دختر پسریه😂

داریم با دوستم مینویسیمش😂

ومپایر و آلفا، رومنس، فانتزی 😂

جونننننننننننننننننن.......نفسسس اول باید بدی خودم بخونمشاااااا://///////

اهان...از کوکه؟😂😂😂😂😂

هاهاها

نخیرم مثبت هیجده در کار نی😂😂

ویکوک هم دو تا نقش اصلی ان

ولی بقیه اعضا هم هستن😂

:/
وای..دیه حالم از کاپل ویکوک بهم میخوره نمیدونم چرا://///////////
😂😂😂😂😂

خصوصا یونمین

اونا نقششون از بقیه پررنگ تره😂

حالا واقعا واجب شد بخونمش:////😂😂😂😂😂

نکبت خر ویکوک به این گلی

بعدشم دختر پسریه

پسر پسر نی😂😂😂😂

یهو ازش زده شدم ب من چه خو😂😂😂😂😂

خو خوبه😂😂😂😂😂

فقط یونگی رو زیاد چیز نکنی که گردن براتون نمیزارم://///////////////

نکبت یونمین اونجا فرند شبپننننن

تازه میخوام زنش بدمممممممم

اگه گفتی اسم زنش چیه😀

://///////////////
:///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
ننففففففففففففففففففففففففسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
اس کیلللللللللللل یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ایم ریلی:////////////////////////////////////////////////////////////

نیکا:/😂😂😂😂😂

نه بابا😐

یونجی🙂🙂🙂🙂🙂

خیلی بهم میان عرر😭😭😂😂😂😂

نففففففففففففففففففففففففففففففسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اون روی منو بالا نیارررررررررررررر://////////////////////////////////////////
خودت خوب میدونی که شوگ لاورا چه ترسناکن---.---

اگه فقط اونو گذاشتی:///////////////////

کی گفته؟:////////////////////////////////////////////







اثا به مامانم درباره همکاری شوگا و ایو گفتم خوب😂😂😂😂😂
بعد عمینجور که نوضیح میدادم گفتم اره دیگه شوگا و ایو هم هم سنن .....
بعد یهو مامانم گفت.......حالا شوگا میخواد ایورو زن خودش بکنه://////////////////////////////////////
قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ امپر زد بالااااااااااااااا هرچی بود بار مامانم کردم:///////////////////
اونم هی میخندید و میگفت مگه چی گفتم؟
گفتم نبینم یا از این چیزا بگی://////////////
یکم بعدش ادامه دادم و گفتم: اگر به کوک همچین چیزی میگفتی نفس خوبت میکرد😂😂😂😂😂
مامانمم زد زیر خنده:/😂😂😂😂😂

یا خدا تو به مامانتم رحم نمیکنی😂😂😂

شت منم گفتی عنونهههه😂😂😂😂😂😂😂😂

نه نمیکنم😂😂😂😂😂😂😂😂
وقتی اسم یونگی رو میبره نگاه ترسناکمو بهش میندازم...میگم اگه یه چیز اضافه بگی که امپر بزنه بالا:/

اره گفتم😂😂😂😂😂😂😂😂

خادا😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


درباره با فیکه:////////////
وایستا فقط.......دست از پا هطا کنی ....ای کیلل یو:///////////

عالی بود ❤

ولی اگه بیشتر بود خیلی بهتر میشد

بعله که عالیه😎😎😏🤣


اییششششش توهم با اونا دست به یکس کردی؟؟؟!!!:////
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan