✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●BTS [Murmuration] ○ Fanfic Trailer (MysterySuperpower!AU)●-○

! _  همراه با زیرنویس _ !

 

 

! - !  BTS  ! - !

✘ Download_1080 ✘

✘ زیرنویس ✘

! - !  BTS  ! - !

 

منبع زیرنویس:

Lovely-bts.blog.ir

 

 

 

 

پ.ن: سلام گایز...راستش خیلی وقت بود که میخواستم این ویدئو رو قرار بدم...اما باخودم گفتم که شاید بعضیاتون متوجهش نشین...پس تصمیم گرفتم که با زیرنویس بزارمش....و چون من انگلیسیم زیاد خوب نیست باز نتونستم بزارمش....تا اینکه یک نفر ازم خواست اگر چیزی دارم بدم بهش تا ترجمش کنه و من اینارو بهش پیشنهاد دادم و اون قبولش کرد^^

ترجمشو اون کرده و من فایل زیرنویسشو ساختم^^

از امروز به بعد هم بیشتر از اینجور ویدئو ها میزارم...

اه یک چیز دیگه....

اگه ویدئو یا FMV هست که با ترجمشو میخوایین توی قسمت درخواستی یا همون پست بهم بگین تا قرارش بدم^^

اومیدوارم خوشتون بیاد و....

با نظراتتون خوشحالم کنید^^

لاویو آلل^^

این تیزر فن فیکع؟

اره^^
میخوام برم ببینم میتونم بیابمش یا نه:/

اها

کاپلش چی بید؟

اره...
کاپل نداره بنظرم:/
نگاه کن میفهمی

هنو ندیدمش

بعدن دان میکنم میبینم

الان مشکل نت دارم

 

الان ننم میاد.من برم

بای لابلی

باشه هروقت نگاه کردی...ولی لطفا نظر بده😂😂😂😂

ننت؟😂😂😂😂
صبر کن ببینم...تو کجایی ای؟

لاویوووو^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan