✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●وانشاتI have to see her●-○

 

 

I have to see her

 

شخصیت اصلی: مین یونگی

ژانر: عاشقانه _ درام

رده سنی: +14

نویسند ه:~. Min_Nika .~

.

.

.

✘ Download ✘

 

 

 

 

پ.ن: خوب^^

این بارو مثل ادم نوشتم...برین بخونین حال کنید و....

لطفا نظراتتونو بهم بگین و اگه اشکالی چیزی داشتم بگین ممنون^^

خیلی چرته:/

اره فکر کنم-.-





بزار بینم بقیع چ موگویند://///////////

خو بدع تو پست خودم نظر بدم؟:/

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ناح کی گفته:/

😂😂😂😂😂

#نیکا_خل_شد_رفت-.-

Ahhhhhhhhh

 عالی بود لعنتی

دمت گرم 

هنوز تو فکرشم ....

واقققعاا؟؟
وای ممنونم^^💕💕💕💕💕💕

خعلییییییییییی پرفکت بود عسلم

ممنون بابای ناصم💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

واهای چ عکس جذابی هنو وانشاتشو نخوندم ولی بنظر ک عاولیه=)

ن چ عیبی ادم باید بعضی وقتا ب کامنت خودش ج بدع😂

واقعا؟؟
من عکسشو کشکی انتخواب کرده بودم..ولی دیدم به داستان میخوره..😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 ممنونم از نظرت💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

چونمانهیوووووووووو نیکا شه^_^

عاخه ادم ک یونگیو دید باید نظر بزاره اصن هرکی نزاره ک دگ من اونو ب اگوست دی اعظم میسپرم¬_¬

😊😊❤❤💗
بله البته...😂😂
شتتت افرین😂😂😂😂😐

اوه خوندمششششششششششششششO_O

و غشششششششششششش^0^

بنده خدا جیمین زهره ترک شده بود😂😂😂

واه...چطور بود؟!!!!


😶😍😍😍😍😍😍
واییی اره😂😂
من خودم که داشتم مینوشتم دلم برای جیمین سوخت😂😂😂😂

😍😍😍

خوندیش مگه؟😂😂😂

عافرین ب قلمت(عوهو چ ادبیX_X)

خعلی خوب بوددد^^👌

ممنونمممممممممم^^😂😂😂


سعی میکنم بهترشو هم بنویسم^^

کجاش مثبت چاره بود :|💔

خورد تو ذوقم -.-

مثبت چی؟😂
عه:/
چکار کنم حالا میخواست نخوره://///

هین اشکم دراومد اصلا😭😭😭😭

خیلی وقت بود فیک نخونده بودما😍😍

حودودا 1 سال

واقعا؟؟؟!!!!
عههه😍
خوشحالم که دوسش داشتی😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan