✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●چالش:/●-○

همه چالش گذاشتن ب من چه:/

شمام شرکت کنین پس^^

 

لطقا......

دوتا چالش داریما......

 

لینک این درست نبود ببخشید:/...یه باز دیگه وارد این لینک پایینی شید^^

بزن روش

 

 

بزن روش

 

 

 

 

 

شرکت کنین ملعونااااااااا:////////

(منظورم اونایین که نشرکتیدند:/)

ایگووووو اب قطه ک😂😂😂

بد شد ک😂😂

من همرو بر اساس یونگی ج دادم لنتی😂😂

ولی خعلی باش خندیدم خو نباید انتظار داشته باشی بهتر از اینا بتونم ج بدم اهع:|

تازه خیلیم بد نبود¬_¬

بد بود؟😩

😂😂😂😂😂😂
کیچاناا😂😂😂
شتتتت مگه من همزاد یونگیم؟😂😂😂
کیچانا باو مشکلی نیست😂😂😂

نه نبود...برای تو بد نیست...واس تو اختصاصیه^^

شدم ۷۷۷۷۷۷۷

اوکی😂😂😂

شدم ۷۷۷۷۷۷۷

الله اکبر:/😂😂😂
هنگ کرد گوشیم
فرزندم یه بار بزنی بسه:/
گند زدم
یه باررر😂😂😂
ببخشید
کیچاناا://////////////////😂😂😂

میگم گوشیم هنگید😂😂😂

😂😂😂

واووووووووووووووووو برا من وی ای پی درنظر گرفتی؟😂😂😎😎

اره😂😂😂
میگم چالش اولیه رو شرکت کردی؟
لینکشو تعییر دادما...

هار هار هار هار

اره هار هار هار😂😂😂

شوگول هم واس خودمه حرف نزن...خیلی معلومه ت گفتی اونو😂😂😂

و ...........
خودتتتتت عشق دارییییییییییییییی چکار عشق من دارییییییی عنتز گاو؟!!!!!!!!!!!!!!


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



(ببخشید گایز...امپرم زد بالا😂😂😂)

اع من جفتشو شرکت کردم بزار ببینمO_O

اها راستی نیکایا برو ت وبم یک عدد کوعشن داریم=)

اگ دوس داشتی نظرتو بگو ببینم چ کنم^^

توشتم که لین تغییر کرده:/

اره دیدم پست گذاشتی...
میرم میبینم نترس^^

عاری ت جفتش شرکت کردم^0^

انیاااااااا میخاصتم نظرتو بدونم اصن دیدی همینجا ج بده ببینم چ کنم؟U_U

اوکی^^

خو هنو نرفتم سایتت:/
بزار الان میرم😂😂😂

اگه دخترم نبودی الان...دهنت را چیز میکردم/:ولی دخترم بیدی عزیزم بیدی چیزی نمیگویم تورا/:

شوگولی مال تو باشد

ولی الان دخترتم دیگه😂😂😂
:)))))))))))))))))))))))))))))))))

جوووونننننننننننD;

یونجون : ۷

 

 

راستی آیدیتو تو واتپد پیدا کردم ☺

اوکی.....


عه؟ خو فالوم کن...اسمت چی بود؟ تا فالوت کنم
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۲۷ محمد صدرا عبدالعلی زاده

شرکتیدم

ممنونمD:

پشمات ریخت که چقدر میشناسمت نه :/

 

 

آیدیمو یادم نمیاد واستا :/

آهان kimshookie

 

 

داداچ من خیلی وقته فالوت کردم :/

اره😂😂😂


عه://////ندیدمت........امشب دقت میکنم:///////////

۸ شدممم😀

واقعااا؟؟؟؟
افرین رکورد رو شکوندی به گمونمD:
برم ببینم
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۹:۱۰ صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

من از همه بالاتر دادم^-^

احسنت به تو^^

4😐😐😐😐😐

چراواقعا؟

😂😂😂😂😂😂
من نمیدونم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۳۱ صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

اخه بگو ببینم ... نیکا .. کی ب اندازه ی من تُوی وب میشناستت هااا !؟؟

خیلیای ذیگه منو میشناسن.....هانیه....مبینا......سیما.......نفس....اونی سحر......و غیره.....ددی هم هست😂😂
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۳۹ صغرا کبرا 1 {ورژن اسکای چری}~🍒

خوب دقت کن ! من تنها نفری بودم ک 1 شدم ...

هیچکدومشون یک نشدنننننن

عای عم نامبر وانننن

اره الان نگاه کردم دیدم:///////////////////////////////////////////////////////😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan