✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●❝i like me better when i'm with you❞ ㅡ yoonmin「fmv」●-○

 

 

! - !  YOONMIN  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  YOONMIN  ! - !

 

 

 

پ.ن: خیلی فشنگه....

ساده ولی قشنگ^^

چ سحر خیزززززززززز واووو😎😂

اع یک عدد یونمین شیپر=)

من خعلی یونمینو دوس دارم ع اونورم تهگیم خعلی دوس دارم تازه یونکوکم خعلی دوس دارم(وتف :/کلن همشونو دوس دارم:))

عاخه اینا خعلی سوییتن+_+

اره😂😂😂
البته خونه خالم بودیما....من خوابیدم اونجا.....دیه صدام که کردن بریم خونه......الان خوابم نمیاد://////////////////////////////////

من هرچی یونگی توش باشه شیپ میکنم😂😂😂
اره منم دوسشون دارم..کاپل سپ هم همینطور.(اره😂😂😂...فقط ویکوک دیه نمیدوستم:////)😂😂😂


اوهوم خیلی^_^

واهاییییییییییییییییی سپم میشیپییییییییییییییO.O

واهایییییییییییییی>"<

واهاهاهاهایییییی(چهچه شد ک=/)

 

من جیکوک میدوستم اما اصن و ب هیچ وجههه از ویکوک بدم نمیاد عاخه همون طور ک ته گف باید همه اعضارو دوس داشته باشیم همون طورم باید همه شیپارو بدوستیم ^o^

 

ن باو این سلیقه توعه و از نظر من خعلیم کیوته :)مهم شیپیدنشون نی مهم دوس داشتن اعضاعه و اینکه بدت نیاد جاست دیس^.^

ولییییییییی باازم واهاهاهاییییییییی چقد کیوتتتتتتتتتتت> <

اره😎😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فکر کنم کف کردی😂😂😂
بابا😂😂😂من کی گفتم ازشون بدم میاد؟😂😂😂چون زیادی کاپل ویکوک خوندم ازشون زده شدم واسه همین😂😂😂
وگرنه اگه کسی به ته یا کوک هیت بده با پا میرم تو دهنش://////

اره........نه از همه اعضا خوشم میاد.فقط یه نمونه یونگی رو بیشتم میدوستم:/

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نیکا شه خوبی خوشی سلامتی :/

گفتم از نظرم سلیقه کیوتی دارییی>.<

عاخه من این کاپلای سوییتو خعلی میدوستم نمد چرا ^.^

میدانم میدانم دونسنگ خوبم=)

هن؟ عاها باوشه هروخ رفتی منم خبر کن با هم بریم ت حلقشون تازه من بیلم میارم محض احتیاط😂😂

نیک شی یک عدد فیک عاولی ک خعلی دوسش داشته باشی سراغ نداری؟

از همین وب خودت میخاما^^

اره خوبم سلامتم^^
واقعا؟...یونگی لاورا همیشه کیوتن😎😂(شوخی کردم باو:////////////////////)
عه...تا بیشتر بزارم پس:/
:)))))))))))))))))))
بریییمممممممم.....اره بیار خدا خیرت بده......منم تبر و میارم😂😂😂

دختر پسری؟
سه تا دارم خیلی میدوستمش:/دختر پسریه.....
هوم توی وب خودم گذاشتمش......برو به قسمت فن فیکشن....
یه فیکی خودم دارم مینویسم...اسمش I see you again عه...خودم خیلی دوسش دارم...و تا پارت سه شو اپ کردم....بقیشو هم سرم خلوت شه میزارم:/
یکی دیگه هم هست که اسمش AcciAccAtura عه..که از جانگ کوک و جیهوپه...خعلیی عالیه
یکی دیگه هم اسمشConditionعه که از جیهوپ و جیمین و جانگ کوکه....این خدایی هیجان داره خیلیییییییییییییی...ولی میدونی مشکلش چیه؟ فصل اولشه فقط این:/ فصل دومشو نمیدونم چطور گیرش بیارم:///


اصلا هرچی فیک که تو سایت گذاشتمو بخون://///
اخه همشون خعلی خوبن://///////////
اهان و
فیک  Heroاز نامجون با فیکAcciAccAturaیه ربطایی باهم توشون هست خو...
اگه میخونی اولAcciAccAturaبخون....بعد  Heroاز نامجون

 

 

 

 

وآووو

 

اوهوم واو داره واقعا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اصنننننننننن راهنماییت تا شونه پهنا ت حلقمممممم:/

انقدرررررررررررر دقیق کی دیده اصن؟

کی؟

جرات داره بگه تا بزنم نسلشو منقرض کنمO_O

کامسامنیدا نیکا شی🌺:)

بعله دیگه😂😂😂
من بایستم شوگوله ها😂😂😂
مین نیکا فقط😂😂😂

بزن بزن هرکی گفت😂😂😂

خواهش میکنممممممممممممممم^^

😂😂😂😂👌👌👌👌

😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan