✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● Agust D '대취타_MV●-○

!  _ +  برای دانلود موزیک ویدئو + زیرنویس فارسی به ادامه مطلب برید  + _  !

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

ارمیا برین استریم بزنین فایتینگ

! - !  AGUST D  ! - !

✘Download_1080 ✘

✘Link_Youtube ✘

✘زیرنویس فارسی ✘

! - !  AGUST D  ! - !

 

 

 

 

✘ منبع زیرنویس از سایت Koreanlovestar4.blog.ir

 

 

 

 

 

بوخودا هرکی استریم نزنه من میدونمو اون:/

کاملا جدیمممم

پس منو نگاه نکنین و راست برین استریم بزنین:///

.

.

.

هرکی استریم نزنه جدیی میکشمممشششششش.....

 

 

 

 

 

پ.ن: خدااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااا عععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

فقط ذخممم روی صورتشوووووو

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من سر این مررررررررررررررگ شدممممممممممممممممممم*-*
ارههههههههههه😭😭😭😭😭😭
من با دیدن این از هفت اسمون رد کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کوکیو جینه لاناتی*-*

وای لعنتی ها😂😂😂😂
از فازی که واسه جذابی بی نهایت یونگی گرفته بودم پروندتم...😂😂😂😂

اقا یعنی چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من بدبخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فیلترشکن ندارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تو کامپیوتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

تبلتمم خراب شدهههههههههههههههههههههههههههههههههه

فاخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چینچاااااا ففااااااااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ😭😭😭😭😭😭

این روشنا اینجا نشسته گریه میکنه زاری میکنه

تبلتو میخواد استریم میخواد

نفرین میکنه تبلت خرشو://////

عععععععررررررررر میدونم حس گندیه😭😭😭😭😭😭

خیلییییییییییییییییییییییییی حس چسیهههههههههههههههههههه اه

سر اون آن اولیه بود که ورژن دنسش بود:/ (خو اسمشو یادم نی)

دقیقا همین حسو داشتم یعنی داشتم پرپر میزدم

خداااااااااااااااااااااااااا منو به کیللللللللللللللللللللللل

واییییییییییی نگو اصلااااااااا خیلبی بدهههه میدونمممممم..........
لینک دانلودشو جیس یا نمیدونم سیما قرار داد برو بدان...خودمم گذاشتم

گاااااااااااااددددددددددددددددددددد

کیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل میییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خودشو دارم اوم با زیرنویس فارسی چسبیده :////

ولی دلم میخواس استریم بزنم:(((((((((((((((((((((((((((

 

میدونم درکت میکنم:(((((((((((

ادم حس بی مصرفی بهش دشس میده اصن:/

البته من بهش دس نمیدم فقط اون به من دس میده:)

اره 😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan