✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●min yoongi ∘ stronger than ever ●-○

 

 

! - !  YOONGI  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  YOONGI  ! - !

 

 

پ.ن: وایی خداااا..........

زنده ای آیا؟؟؟

لامصببببببببببب چقدر این یونگیییییی خفنههههههه! خیلی کولهههههههههههه!

فکر کنم نه😥😥😥
خعععععلییییییییییییییی زیااادددددددی کولهههه لعنتی😥😥😥
از بس که عر زدم این چند روز سرش بعید بدونم که الان زندم یا نه😥😥😂😂💗

عی وااااااایی مین یونگیییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭نیک دیدی بایست چجوری هممونو بف*اک داااااادددد!؟عععععععررررررررررر..من دیگه اسمه این بشروهم میشنوم برگام میریزهههه

عععرررررر😭😭😭😭😭💔
ارههه دیدمممم چه جوورشو همم دیدمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من وقتی اسم این بشرو میشنوم به طور خودکار جیغ جیغ میکنم😂😂😭😭😭😭😭😭😭

اونجا ت فیلم میدونی برا چی تعظیم کرد؟

اگ گفتی

اووممم...فکر کنم مامان باباشو دیده بود...اخه شنیدم شوگا تو کنشرتش بابا مامانشو میبینه و جلو امه زان  میزنه   گریه میکنه....حالا مطمئن نیستم این همون صحنست یا نه😐😂😁


اولین باری که این صحنه رو دیدم قلبم ترک برداشت😥😥😭😭😭

عافرینننننننن فرزندم دقیقن همونه

 

الهی من به فداااشششش😭😭😭😭😭😭
دیدی گفتمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نیکااااااااااا قالبو تغییر دادم ببین خوبه؟

دور از جونت:)

صبر کن....
💗😥

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

 

 

 

 

 

 

چقدر  خفن

ارههه خعلیییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💗

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

 

 

 

 

 

 

چقدر  خفن

عععععرررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یکبار فرزندم😐😐😐🙃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan