✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●😎Kim seok Jin●-○

 

 

! - !  JIN  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  JIN  ! - !

 

 

پ.ن: اینم جین 😎

چطور بود؟؟!!!😂💗

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی این خیلی خو.ب بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جینننننننننننننننننن هندساممونننننننننننننننننننننننننننننننننن

وایی ارههه لعنتیییی این عالیهههههه😶😶😶😶😶🤐🤐🤐

😥😂💗💗💗

خیلی قشنگ بوددددد

اوهوم😥😥😥💗💗💗💗

چ بلایی سر وبت اومدههههههههه؟

یا بهتره بگم اوردی://

شتتتت دیدی؟!!!
چطو  بود؟؟!!
میخوام قالبمو عوض کنم😭😭😭💔💔💔💔💔
گیر کردم نمیدونم چ قالبی بزارم😭💔

پس ب مشکل من دچار شدی تبریک میگم ولکام://

والا بد نبود 

چشمان منو دس کم گرفتییییییی

چشمان عقابی منووووووو

وای وای وای

اصن گو اور go over

نه میدونی چیه....به خاطر دلایلی میخوام قالبمو عوض کنم وگرنه که قالبم هیچ مشکلی نداره:///


نه دست کم نگرفتم😶😑😂

شتتت😑😂😂😂😂😶😶😶💗

قالب من مگ داره؟

دیگه واقعااااااااااااااااا گووووو اوررررررررررررررررررر

دمپایی من کو اصن

😑😑😑😑😶😶😶😶

ای باباااا😥😥😥😥😥💔💔💔💔
به یونگیی میگم بیاد جرت بده اگه دستت به من بخوره😑😑😑😑😂😂😂😂😂😂💗

عععععععععاااااااااالللللللللیییییییییییههههههههههههههه

میدونم واس همین گذاشتم😑😐💗😂

ایییییییییییییییییی نفسسسسسسسسسس کشششششششششششش

نانچیکومو میخوامممممممممم😂😂

زهی خیال باطل😔

یونگی بیاد ن طرف منو میگیره ن ط میره میخوابه😂😂

این است قدرت اگوست دی اعظم پ چی فک کردی خوابشو ول میکنه ب فکر دعوای ما باشهههههه😐😂😂

 

چیعهه؟؟؟؟😑😂😂😂😂😂


اتفاقا...تو خواب میاد جفت لگد میزنتت:/😂😂😂💗💗💗

نهههههههههههههه

اصن ط ی درصد فک کن یونگی ب من چپ نگا کنه😔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخه دلش میاد😍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اصن بیاد😒

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگ گفتی من چ میکنم😨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درس حدس زدی 😐👍

چشاشو از کاسه درمیارم پسره بزغاله😐🔪

جرات داره امتحان کنه 🔪🔪🔪🔪

اخخخخخخخخخخخخ پسره بزغاله😩😩😩

بزغالههههههههههه😢😢😢😢

با ی ام وی ک کلی کشته داده😓😓😓

بزغاله قاتل😭😭

اخ زندگی من میرم😭😭

خو تو کاری با همسزش نداشته باش اونم کاری با تو نداره😂😂💗





















































اگه به همسرش چپ نگاه کنی چرا نیاد
























































😂😂😂😂😂




















































هیچ😂💗









































یااااااا یاااااا یااااااااا:///////
بار اخرت باشه به شوورم میگی بزغاله😶😶😶😶😶😶😶✊👊👊👊
اونو یاد من ننداززز😶😶😶😶💔💔💔💔💔

-_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan