✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اطلاعیه فیک جادوی عشق...گل خونین....ماه من💗🌹🌙●-○

گایز یه خبر خوب....

از امروز به بعد ادامه این سه تا فیک اپ میشه 

و.....

ببخشید از کسانی که خیلی منتظر اپ این فیک بودن..

واقعا ببخشید💜💜

يكشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ , ۱۳:۳۵ Королева доброты

صلواااااااااااااااااتتتتتتتتتتت

خدایا شکرت

دعاهام جواب داد کککککک

میگم اسکی برم بذارم تو سایتم؟؟

البته با منبع :)

😁😂😂😂😂😂💜

اومم...نه نزار اخه دوباره باید از ادمینش اجازه بگیری و اینا 😁💜

نهههههههههه

شوخییییییییییی؟؟

الهیی شکررر😭😭😭😭سر ب کدامین بیابان بزنم از خوشی

تنکس نیکولی💕💕💕💕💕

ارهههههههه
جدیییییییی
من خودم خیلی خر ذوقم😭😭😭😭
خواهشش😭😭💜💜💜
يكشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ , ۱۳:۴۸ Королева доброты

کککک باشه باشه نمیذارم

فیک خودتم اپ کن تنبل !!

😁😁😁😁😁💜💜💜💜💜
من خودم در حال حاض  مسافرتم:/
دستم درد میکنه درست نمیتونم تایپ کنم و اینا...ولی سعی میکنم...حتما اپ میکنم😁💜

حالا یکی بیاد یاده من بیاره اخرش چی بود😂😂😂

من یادمه کمو بیش...برو  اخرای پارت 20 جادو عشقو بخون یادت میاد..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan