✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Yoongi the walls ●-○

~ ♤  مرررگگگگگگگگگگ  ♤ ~

~ ♧  پیشنهادییییییی  ♧ ~

 

 

! - !  YOONGI  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  YOONGI  ! - !

 

 

پ.ن: اخه به من بگید چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا این بشر اینقدر خفنه؟!

گود بای لایف....

يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۵:۳۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

والا مام موندیم 

 

انیو نیکایا^^

اوه چ سحر خیز^.^

ععععررررر خوداااا😢😢😢

سلام بیب😀💙
سحر خیز عمم😐💔
معده درد دارم نمیدونم چمه....هنوز نتونستم بکپم😐😐😐😐
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۱۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خوبی نیکایی؟

بوگوشیپدا

نبودی :(

خودم خوبم فقط نمیدونم چرا دل و معدم زدن ب سیم اخر....
انگار دس ب یکی کردن نامردا😐😑
میان😢
اگه بتونم بیشتر میام بیب....قول میدم....
😔
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۱۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

^^💙

تنکس

عاره منم اینجوریم نزدیک دوروزه اه

☺💖

عه!!!!!
مراقب باش😐😑😑😑😑💙💙💙💙
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۱۹ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

باوشه

توعم همینطور^^

افرین بیب💙💙💙
من هرچی باداباد.....اخه فکر کنم ناراحتی معده دارم یه کم....ولی سعی در بهبودی خودم دارم...چیزی نیست😆💖💖💖
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۲۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اوه پس حتما مراقب باش

اونم زیاد

بفهمم یا بشنوم طوریت شده بایدفاتحتو بخونیا

اوهوم حتما هستم...چون....
I love my self😎
ایب د چشم...هرچی شما بگی اصلا ملعون جونکم😂😂💖
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۲۹ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂👀👌💜✌

👊👊👊👊 فایتینگگ

😂😂😂😂👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
اینم اثرات خوب تو😂👍👊
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۳۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😁😋

بزن قدش

تق✋

😅😂😂😂
بیا
✋تق


خل شدیم رفت😂
يكشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ , ۰۶:۴۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

از دست رفتیم کلا😂😂

هی تق تق میکنیم فک کنم یکی ع پیچامون شل شده😂👌😐

اره😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan