✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Edit Suga●-○

 

 

 

 

شنبه ۷ تیر ۹۹ , ۰۲:۵۵ 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

واییییییی عوجله

ممنونم عزیزم😁💜💖
شنبه ۷ تیر ۹۹ , ۰۹:۳۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خیلی عنتری

خودتی بچه بد:/
گربه ی قاتل -_-
مننن قاتللل؟!؟؟
من ب این مظلومیییی😐😐😂

خیلی خوجمله^^

 

از کوکی و جیمینم میزاری؟؟

 

کاپلیشونم اگه میشه^^

 

اگه نمیشه ک نمیشه:(

 

^^

ممنونم عزیزم...

اره میزارم.....

اونم میزارم.....
ن چرا نشه:/

😀💖💜
نه شوگا رو گفتم ^~^ او یک گربه ی ملوس است
اهان...اره😂
پیشی خودمه😐😂

مرسی^^😍💕✨💙🌠

خواهش میکنم💖💜
شنبه ۷ تیر ۹۹ , ۱۴:۲۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نهههههههههههههههههه توییییییییییییییییییییی

ک هی زرتو زرت اتک میزنی ب هارتم :/

ای بابا:/
خوب هدف من اتک زدن به هارت شماهاست😁😂
شنبه ۷ تیر ۹۹ , ۱۵:۰۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

حرف منو ب خودم پس میده -_______-

اره دیگه:/😂

چه خفنههههههه...افرین نیکاییی

چینچا؟؟!!
کومائوووووو😀😁💖💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan