✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگFairytale از Alexander Rybak●-○

• ~ ♧  پیشنهادی  ♧ ~ •

 

 

! - !  FAIRYTALE  ! - !

✘ Download ✘

! - !  FAIRYTALE  ! - !

 

 

پ.ن: خدایی عاشق این اهنگم یعنی:/

باید با لبتاب دان کنم*-*

باشه💜💜
‌گوشش کردی؟!😂😶

ن

اوکی💜💜💜

نیکولا... 

جونم؟!

میگم... جدیدن رفتی روبیک ببینی فیکا تا چ پارتی عاپ شدن؟ 

الان یدور دونه دونه بگو تا چ پارتایی داری همرو

گل خونین

ماه من

جادوی عشق

عمارت تاریک

همینا بود؟ 

اخرین بار ک رفتم سه روز پیش بور ک مامانم پیشم بود...‌
به ترتیبی ک نوشتی میگم....
تا پارت 29
تا پارت 21 
تا پارت27
تا پارت5:/
اره فعلا اینارو دارم میخونم:)

عاهاو... خو پارت جدید عاپ نشده/:

منشی جدید من چی اونم میخونی؟ 

حدس میزدم...مهدیس خیلی سرش شلوغه....کانالشون فیلتر شده و ....در تلاشن خلاصه....
ن اونو هنوز نمیخونم:)

عاها راستی یادم نبود فقط دختر پسری میخونی:) 

فقط دختر پسری نمیخونم دیگه...ب کاپل عادت کردم:)

عه... میخونی از اونام/:

اره دیگه...تازه یه یونکوک دانیدم میخوام بخونم:/😐😂

یونکوک دوست *-*

ولی در کل فیک ندوست

اونی ک تو مینوشتی رو دوست داشتم *-*

اوهوم منمم خیلییی دوستتت
ن من دوست😂😁😐
کدومو دوس داشتی؟!

همون خوناشامیع/:

اهاااننننن اوننننن😈😈😈😈😈😈😂
تا صفحه 74 نوشتم🤣🤣🤣

ها؟ /:

74 صفحه نوشتم:/
میخوایی پی دی افشو بدم تا ادامشو بخونی؟!
اصلا تا کجا خوندی؟!😂😂😂

نمد عاره بده/:

اوکی میدم...ولی بعد:/😂😂🤣

باش😐😒💔

عا خوب الان تو فلشه:/
گشادم...حوصله ندارم برم بیا بفرستم😶😂

باشه دیه😐😂❤️

اوکیی😶😂😂😂😂😂😂💜💜
شنبه ۱۴ تیر ۹۹ , ۰۷:۲۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خعلی واقعا ک 

من ازت چن تا اهنگ خواسته بودماااااا =.=

😆😂
قرارشون دادم😘💜💜✌✊

*-*

خسته نباشی دخمل جیگرم ♥-♥

ممنونم مادر گوگولم😘💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan