✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●ادمین مهدیس صحبت میکنه🔮🌁🌃●-○

 

 

عام خوب سلام همگی*-*
من مهدیس یا همون کوکو ام.. نویسنده فیک های گل خونین ماه من عمارت تاریک جادوی عشق منشی جدید من و عضو جدیدbts❤️💜🐰
خوب باید بگم از همگیتون بابت نظر و انرژیتون ممنونم و ممنون بابت اینکه فیک هامو میخونین و دوستشون دارین... یک خواننده دوست داره بیشتر با نویسندش آشنا بشه و خوب من خودمو معرفی میکنم... مهدیس و تازه رفتم تو سن 16 سالگی❤️💜🐰
من تمامی فیک هامو تو روبیکا اپ میکنم و تو هیچ نرم افزار دیگه ای نمیزارم شون.. با کمک و لطف نیکا اینجا تو سایت فیک هامو میزاره و من ازش خیلی ممنونم😻❤️🐰
تو روبیک اگه اومدین ایدیمو میدم اگ دوست داشتین بیاین پیویم خوش حال میشم آشنا بشم باهاتون و بگم که من یک ساله فقط شروع به نوشتن فیک کردم😹❤️
ایدیم تو روبیک

@BANNY_VKOOK

 

 

 

نیکا: گایز اگه میخوایین چیزی ب مهدیس بگین یا بهش انرژی بدین همینجا بگین...اون نظرات شمارو میخونه.....ممنون😘💜

مهدیس جوننننننن

من عاشقه فیکه جادوی عشقتمممممم

عالیههههههه

لطفا پرقدرت ادامه بدهههههه

ممنون ازت💕💕💕💕💕

فایتینگگگگگگ👍💗

#مهدیس
ممنون از نظرت هستیی و همینطور مرسی ک فیکامو میخونی😘💜😍

 با قدرت ادامه بده😎💛

#مهدیس
مرسی عزیزم حتما با قدرت ادامه میدم😍💜

مهدیس جان فایتییییینگ💙💙💙

#مهدیس
مرسیییی💜😍😍

مهدیس نوشتن خلاقیت میخوادو کار هرکسی نیسش پس واقعا افرین که میتونی اینکاروانجام بدی تو یه قابلیت خاص داری و همینه پس برو حال کن ^^

#مهدیس
ممنون از انرژیتت💜💜💜😍

وایییییی

خیلی ممنونم از داستان های خوبت من عاشقشون شدم

منظورت ک با لاو اند هیت نیست؟:/
چون لاو اند هیتو یکی دیگه نوشته نه مهدیس:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan