✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●هق هق سلام... ●-○

دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۲:۰۵ لاو بى تى اس 😐😬

هى عنونه

عاى لاو یو

و همونطور ک بت گفتم مثه ى دوست کنارت مى مونم:")❤تا ابد

هق...
😿💜💜💜
ممنونم شهلی😿😿💜
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۲:۰۶ لاو بى تى اس 😐😬

مثه ى دوست خوب.. 😁❤💜

ممنون😭💜💜
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۲:۰۷ لاو بى تى اس 😐😬

اى پست فطرت چرا گریه مى کنى؟ 😒😿😿

خوب..خوب😿😿😿
چون خیلی بدبخت شدم
ک بار اضافه رو دوش دیگرانم
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۲:۱۰ لاو بى تى اس 😐😬

افسردگى گرفتى؟ یا چسسردگى؟ 😂😒

افسردگی...دلم میخواد خودمو خلاص کنم

نیکااااااااااااااااااا

بیا اینجا ببینم چیشدی فداتشم

http://goftino.com/c/8uVjPu

اینجا کجاست؟ اومدم

نیکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من استرس دارم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بیا اینجا ببینم چیشدی

😭

من خوبم😿💔
ولی ای کاش ی مرضی بگیرم ب خاسته هام توجه کنن....
مرگ شدم😿😿

عرررررر گریه نکنننننن فرزندمممممم

داداچ گلم به منم بوگو خواستت چیه شاید یه کمکی چیزی بتونم برسونم

از کی تاحالا داداشتم:/؟؟
ن کمک نمیتونی کنی...مگر اینکه بتونی حالمو بهتر کنی
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۱۶:۱۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بابا اومد گف دگ

پروندیش

خاعععععععععک😐😂💔

چی😐؟؟
پروندم؟؟
⁉⁉⁉😹
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۰:۱۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

باری دگ

چییی؟!! فایتر ب خدا نمیفهمم چی میگی:/
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۰:۲۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بارانا دگ :/

خو چی شده؟!
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۰:۳۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

=.=

خوب نمیفهمم منظورتو چی شده؟!!!؟؟
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۰:۵۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

گامشو بخون نظرارو بفهم :/

فهمیدم.....
ولی......
من کاری ب عشق ندارم.....
هیچکی دوسم نداره....منظورم اینه
من میگم ک خیلی اضافیم
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

تو ماست میخوری :/

من دوست دارم احمق

بیشتر از اون ک فکرشو کنی

چ ماستم خوشمزست:/
...
ممنونم فایتر شی😿💜
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

 بیشتر از اینکه درکش کنی

حسش کنی

بفهمیش

:)

من تورو از اعماق وجودم دوس دارم نیکایی ^^

😿😿😿💜💜💜💜
میسی فایترر💜💜😿
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

:/💔کباصط

دوس داشتن تشکر نمیخواد :)

😂
منم دوستت دارم فایتر....💜
خوب شد😹⁉
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بهلییییییییییییییی^^

😹😹😹😹💜💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan