✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●یه لحظه.... ●-○

گایز میخوام ماگ حرارتی سفارش بدم....

شما میتونین یه عکس پیشنهاد کنین برام؟!

اخه من خیلی گیر کردم چ عکسی رو انتخواب کنم... شما کمکم کنین:/

عکسا ادامه مطلب:)

 

 

 

 

 

 

 

 

یه عکس کاپلی...کاپلی ک خیلی دوسش داری
هوم یده خوبیه....

از بی تی اس ؟؟؟

اره...میخوام از همه اعضا باشه....ولی بین عکسا گیر کردم:/
یا میتونی عکسای مامای اعضارو بزاری... یا.. خب بستگی ب سلیقه ی خودت داره... تو عکسایی ک مد نظرتنو بزار ما بگیم کدوم بهتره اینطوری خوب نیس!؟
راس میگی....باشه من عکسارو میزارم:)
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۰:۰۳ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

به نظرم

این

این

این

و 

این

زیبایند *-*

هومم نمد:/

اره موافقم عکسارو بزا کمکت بنماییم

دارم میزارم یکم دیه بصبرین:)
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۰:۱۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

فستا ایز د بست

خوب گفتی....
عکسایی رو ک الان گذاشتمو ببین ببین کدوم خوبه...یا اگر خوب نیستن یه پیشنهادی بده شاید خوشم اومد:)

عرررر اون عکسا چ کیوتن

ببخشید اسمشو نمیدونم پروفایلش ته ته اس ولی اسمش به یه زبان دیگس نیمیتونم بوخونم

برا همین میگم ته شی

تهه شیییی چه عکساش گوگولن

کدوم عکسا؟؟؟:/
اهاننن اون....
هلیا اسمشه
عه😂😂😂
#هلیا

سومی

هوم...خودمم دوسش دارم 
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاااااااااااااااام یه چی ت مایه هایه هدر من یا اون دومیه^^

هوم ممنون💚💚💚

اخری و دومی به نظرم بهترن :))

یعس...
دومی و اخری برای چاپ بهتر و جالب تره
هوم....
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۰:۵۷ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

دومی و پنجمی *-*

ولی بیشتر پنجمی ^~^

 

یوزرنیم من اون کلمه اولش رو بیخیال شید دومیه میشه سُلِی 😂👍

ممنونم:)



😂😂😂😂

چهارمی و دومی

 

خوشبختم هلیا شیییی سلی جررر😂

اوکی.....



😹😹😹😹😹

چهارمی و دومی

 

خوشبختم هلیا شیییی سلی جررر😂

یبار فرزندم😐😂

اعصابم خورد بود همینجوری هی کوبیدم رو دکمه هه جرواجرش کردم😂😈

خوب کردی...ولی من عصبانی نیستم دارم درد میکشم

اع داداچ بیداری

 

چرا درد؟؟؟

بیدارم.....


چون درد

درد که درد

اعععع چرا ناراحتی خببب؟؟؟چیشدی اونی کوشولووو؟؟؟

هیچ اینا باز ریدن تو خوشحالیم😿💔

 به قول ته ته هیونگ "تفف"

کی همچین کاری کرده بزنم بشش خاک بره چشش؟؟؟اصن چیکا کردن؟؟؟

 

تففف...
مامانم:/

مامانا ک کارشون همینه

حالا چیکار کرده؟؟البته اگه فوضولی نیس

هوف....
نمت بگم واس همین
میتونما اما داستانش درازه

اهان

پس وللش

ما امروز مهمون داشتیم کلا زدن نابود کردن روزمو الانم تو اتاقم خوابیدن

عوضیا اول اتاقمو تصاحب کردن بعد متلکم میپروندن

الان بدون هیچ تشکی رو زمین سفت خوابیدم(اتاقم فرش نداره ک بتونم راحت تر برقصم)بچه هاشون رو تختمن خودشونم رو تشکن منم تو کمدم دراز کشیدم(یه دیوار اتاقم کلا کمد دیواریه برا همین راحت توش جا میشم)البته بدم نیستاااا

یه پتو انداختم زیرم با یه بالش پشت لباسای تو کمدم قایم شدم

تازه پاستیلا و شیرموزامم خوردن😑

بزنم بششون خاک بره چششون اون ملعوناا؟؟؟:////
ب قول کوک وااات دهه فاااخخخ؟؟؟؟!!!

اخخخ ارههه وات ده فاخ😂😂😂😂تویکی از دوبله هاشونم میگفت افقققق

اخه اسکلا اومدن تن لششونم جم نمیکنن برن:/

وا ادههه😂😂😂😂😂

تقریبا دوهفته ای هست ولوعن تو خونمون:/

یعنی بزنم بششون خاک بره چششون:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan