✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● چند دقیقه😁●-○

گایز همه وات دارید دیگه نه؟؟؟!

خوب....من یه گروه زدم ک هرشب فیک اپ میکنم اونجا....خوشحال میشم ک بیایین:)

نظرات گروه هم بستست و فقط حدود یک ساعت نظراتو باز میزارم تا نظراتتونو بهم بگید....

و توی فرست مناسب فیکارو با پی دی اف میزارم سایت خوب....!!

بیایین ک به این نیکا انرژی بدین...

گوناه دالم بیایین🥺

اینم لینک...

https://chat.whatsapp.com/JpqFQ1m34H916hBOFvOrkO

سیلام منم دارم

خوب بیاا....

نیکایا من نمیدونم ازینجا چجوری عضو شم

ببین....کلیک کن روی لینک...یه صفحه باز میشه بزن رو جوینت

نمتونی منو با شماره ام اد کنی؟؟

شماره امو بدم بهت؟

چرا میتونم:/
ببین اول نمیتونی از لینک وارد شی...اسونهه بزن رو همین ادرس 

نیکایی من نمت :(((

خوب بیا خصوصی شمارمو بدم بهم پیام بده

نه هرکاری کردم نشد 

شمارمو بدم برام اونتو لینک گروهو بفرستی؟

اره خصوصی شمارتو بده:)

نمش اینجا بزارید؟

اگه تونستم میزارم:)

منم میخ ام باشم 

ولی یاد ندارم از اینجا برم😞😞

ادم میکنی ؟؟؟

راستی من چی صدات کنم اخه

😖😖

کجا باشی؟
چی؟😂😂😂😂
کجا؟؟؟😂
نیکا نیک نیکول
نیکولک نیکی نیکولاس:/😂😂😂😂

منحرف نشو

تو وات میخ ام باشم تو کاناله گروهه هرچی هس 

باشه 

یه چیزی میگم 

اها

فردی نیک

🙄🙄

 

 

نیستمم😂😂😂
همم:/
😂😂😂
چی؟
ها:/😂😂😂؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan