✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● هری پاتر:) ●-○

قبل از اینکه آرمی شم....

من فیلم هریپاترو دیدم و خیلی از موضوع و شخصیتاش خوشم اومده بود.....

و من به شدتتتت عاشق این فنمید زیر بودم....

الان دیدمشون....

گفتم تا با شما هم ب اشتراک بزارم:)♡

 

 

دریافت
حجم: 9.6 مگابایت
 

❤️-❤️

همه عاشق هرى پاترن😍

دقیقااااا....

من هری پاترو ندیدم دخملم*-*

ب نظرت ببینم؟

شوخی میکنی دیگهه؟؟؟؟:////
اره ببینننن خیلی خوبهههه

هریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜

دلم خواست دوباره هری پاتر دیدن و شروع کنم 😍😍

پس برو ببیننن😂😂😂😂
لعنتی هرچی هم نگاه میکنی خسته نمیشی:/
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ , ۱۶:۱۳ عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

عرررر هری و هرمیون

خیلی کیوت بود

عررر

خیلیییی✋✋✋✋😸

واهایییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هری پاتر 

من غشششششششش

عععرررر منم خیلی دوست دارممممم😍😍😍😍😍😍💜💜💜

پاترهدی ؟! (:

قبلا خیلییی...
ولی الان...یکم...نمیددنم:/😂

آره به خدا

نمیدونم چی داره این هری پاتر که هرچی میبینمش خسته نمیشم🤩🤩

هوم....
منم خسته نمیشم اصلا.....
الانم بگی بیا نگاه کنیم با کله میام😹😹😹

پاشو بیا اینجا

آدرس بدم 😂😂

اومدم...ادرس بده😂😂

ببین من شوخی ندارم با کسیا آدرس میدم 😂🤪🤪

منم شوخی ندارم😂
بده😂😂😂

تهرانی؟؟ 

نه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ , ۲۳:۴۳ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

چراااااا هری هرمیون رو نگرفتتت کثثثثاااافتتتتتتت 

من یه عمررررر این دوتا کرفسسسسس رو شیپپپپ کردمممم

اخه  روننننن با هرمیونننن نههههههههههههه عررررررررررررررر عررررررررررررررر عررررررررررررررر عررررررررررررررر عررررررررررررررر عررررررررررررررر

 

-پس از مدتها داغ دلم تازه شد :\

منم سر این خیلییی حرسس خورومممم حیلییییی زیاددددددددددد حتی فکرشم نمیکنی:/
اما...اینکه هری با جنی ازدواج کرد و رون با هرمیون چون کارگردان میخواست این سه تا دوست اخرش خانواده بشن:/


😂😂😂

نهی کاملا جدی*-*ککک

چشم

پس ببین حتما:/😂😂😂💜 💜

چشم دخمل گوگولم♥-♥

عه اینجایی؟!
بیا واتتت:///

اعععع چراااااااااا

وات چیشدههههههههههه

عررررررررررررر

شارژم کمه*-*

نمد همینطوری....
هیچی نشده:/
ای داد:///
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan