✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● رقص سایه... ●-○

خاب فرزندای گوگولم....

این عنوان رقص سایست...

فردی رو ک میبینید داره میرقصه منم😁✋

خوب....

من نمیخواستم این پستو بزارم-_-

و چون خاام میدونه ک من وب دادمو اینا بهم گفت ک بزارم:/

الانم حسابی دعوام کرد و گفت بزار بزار:/

منم گفتم باشی ولی پست رو با رمز میزارم:/

یک نگاهی بهم کرد پرنده های اسمون به حالم پرواز کردن....

خندیدم و گفتم باشه میزارم:/

.

.

.

وقتی دیدین بهم بگین ک چطور بود😁✋

 

 

~ ● Cover Dance ● ~

💖💖 نمد چ بگمم

😁😁چطور بود؟؟؟!

خعلی خوب بود

راستی شناختیم😐😐😐

ممنوننن😁💜💜🤗
پری*-*

از کجی فهمیدی یسس پریییی

ادرس وبت؟:/
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۲:۳۷ S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

با چهره ی خودت تصور کردمش @

قشنگ بود !

ولی غیر از فیست اندامتم ب ده ساله ها میخوره :|

کیوته بیبی فیس عر !

واقعا!!😁😅
ممنونن😁🤗💜❤
شوخی میکنییی😂😂من کجام به دهساله ها میخورهه؟!😂💜
😁😁💜💜

راس میگیاااا حالا اسممو حال کن عکس پروفم😕😕

اره😂😂
خو چرا اینطوری کردی؟:/
نکنه تو هم ج ح بازی کردی:/؟؟

دوس داشتم :)

خوشگل بود

😁😁😁🤗💜💜
ممنون😁❤💜

اووو خیلی خوب بود👌👌

ممنانننننن😁😁😁😁🤗💜

اره اسمم ک باس ج .ح ولی عکس ن خودم کذاشتم 😥

حدس میززدم://
خو عکستو چرا این گونه کردی؟😂😂

چگونس ی‌متنه دیه نوشته اگر‌اشکهایم کل زندگیت را اب‌بدهد من همیشه گریه میکنم تا تو زندگی‌کنی

ععععرررررر.....
گریم گرفت😶😭

ایهیم منم کلی عر زدمم سرششش 😞😞😞😞

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💜😭

هههعییییی

هعییی روزگارررر:|

هعییی هعیییییی روزگارررررر

:||👌👌👌👌👌

توعممممممم😕😕😕😕😕😕😐😐😐

😂💔

هعیییییی 

✋😶

وااااااااووووو

نیکولی عالییییی بوووددد

چینجا‌...

عررررر

👏👏👏💕💕💕💕

واقعااا اونییی؟؟؟!!!😻
ععررررر😢😻😻💜💜💜
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۳:۳۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کووووووووووووول بید😹😹😻

ممنونمممممممم فایترررررر😁❤❤❤❤❤🤗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan