✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●منو این همه بدبختی...●-○

منو این همه بدبختی اخه!!!

چطور تحمل کنم؟!

يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۱ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

چیشده هانی ؟😂😂

از همه اطرافم متنفرم

چیشده خو؟

شانسم به چیزای خوب نیست....
شانس من همیشه خدا گنده

0_____0

نیک نیک.. چی شده مگ ؟ 0__0

#اینازم ^___^

خسته شدم.....
اره فهمیدم خودتی اسمت یادم بود...

تو این همه بدبختی محاله ....محاله

تو این وب شلوغ...خوابو خیاله...خیاله

ممنون از این حرفات....💜

چه شده؟

دیگه نمیکشم....

بیا بغلم ببینممممممم

واقعا گریم گرفته مبینا....😣معدمم خدااا....

نههههه

فاز منفی نگیر....حرفای غمگین نزن...کائنات همینجوری با همه لج دارن

 

شما بگو چرا اینقدر غمگینی؟

دیگه نمیکشم....
تا الان هرچی که خواستم.....
به هیچیش نرسیدم....
حتی با تلاش کردنم.....
خسته شدم.....

گریه نکنننننننن

نمد شایدم باید گریه کنی خالی شی/:

ولی گریه نکننننن دردت بدتر میشه

هق....
مبینا....
تو بهم بگو...
من چکار کنم؟!
خدایی چکار کنم😭💔

هیچی 

بشین تو خونه

گاهی نقاشی بکش/:

کتاب بخون/:

نمد

اخه فقط این نیست...هق..😭💔

از چی؟.. از زندگی تکراریت ک همیشه گنده؟..

یا ادمای مزخرف اطرافت ک همیشه ی خدا عن تشریف دارن؟..

بیخی نیک نیک.. تا کجا میخوای زل بزنی ب افق بگی حالم بده؟ :(

 

حال کردی از بین همه ی اسمایی ک داده بودی خودم یکی ساختم؟ ^_^

نیک نیک سیوت کردم ^___^

اره....
اون که بعله....
و همینطور دوستایی ک به گونه ای پسم میزنن...
و قرارع تا کی تحمل کنم بگم حالم خوبه؟!
ایناز😭
خیلی وقته خسته شدم....
اما تا سه ماه پیش هیچی نمیگفتم..... اما الان....
واقعا دیگه نمیکشم....

خب شاید هنوز وقتش نشده؟

اینجور خودتو اذیت نکن🙏

تازه رد کرده....
نمیتونم....اگه سه ماه پیش بود....شاید با این حرف رام میشدم اما الان...نه

چرا هست

خودتو سرگرم کن

سعی میکنم😣😣

خوب پس به هدف تازه

اینکه برا چیزی که گذشته غصه بخوری بیفایده است

یه استراحت و استارت دوباره

هنوز خیلی برات زود اینطور جا بزنی

من خیلی استارت زدم از اول......
اما واقعا دیگه نمیکشمم..

:""""""""""""""""""""""""(

چیشدی نیکای مادرررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

برو وات...چتای اخر منو ملو رو بخون....میفهمی،....یه قسمت واسه مبینا تگش کردم...بزن رو ش تا بره بالا از سر حرفامون

😟😟😟

‌پس بزن به در بیخیالی

اگه از ادامه خسته ای همین جایی که هستی بمون

ولی نگاهیی که فردا به خودت داری تو نظرت باشه

اینکه حسرت نخوری چرا بازم تلاش نکردم

فقط یه راه پیدا کن که غصه و خشمتو بریزی بیرون...نزار بمونه و زخم بزنه بهت

فقط ی راه داره.......
اونم مامانم راضی بود اما الان مخالفه....

باشه

هانی تو پی وی بهت پیام دادم....لینک اون دوتا فیکو بفرست یدم رفت دانشون کنم.....فیکم اگه یافتی بهم بوگو.....میام تو سایتت....

😤😤😤

پس هنوزم یه راه هست

اگه راضی بوده پس بازم میشه رضایتشو گرفت

اگه بشه....

میشه....دیگه اینو با خوش بینی بگو

اومیدوارمم...

چش شب همشو ی جا میدمت

غصه نخور مادر ب فدایت:"(

 

هانی نمیشه باشی باهم بحرفیم؟!:[

دوست؟.. تو ب کسایی ک پست میزنن میگی دوست؟ :/

ببین نیک نیک.. دوست.. واقعا یه دوست نیست.. شاید یه ادم اشنایی ک میشناسیش..

خعلییییی کم پیدا میشه یه نفر تورو برا خودت بخواد ک دوستش باشی و پست نزنه..

درسته..درکت میکنم.. سخته.. یاد لحظه هایی ک با اونا گذروندی میوفتی و ..

تف..

خیلی درد داره..میدونم عزیزم...

ولی تا زمینم نخوری بلند شدنو یاد نمیگیری ..

سه ماه پیش؟..

خوبه.. باز خوب دووم اوردی.. سه ماه برای یه ادم شکست خورده وقت زیادیه. 

نمیکشی؟..

فک میکنی فقط تویی ک کم اوردی؟... فقط تویی ک پس زده میشی؟..

ن.. معلومه ک عزیزم..

شاید ضربه ای ک بت زدن ب این راحتیا فراموش نشه..یا شایدم اصن فراموش نشه..

ولی اشکال نداره.. سرپا بمون و مث تیغ برو تو چشم اونایی ک زخمیت کردن..باشه لاوم؟ :)

ایناز....ممنونم ک هستی😣😣💜💜

میدونم زیاد حرف زدم :/

ولی بعضی اوقات لازمه :)

خواهش میکنم عزیزم.. هر وقت خواستی :)

اگ دیدی اینجا نیستم تو وات یه پیام بده میام باشه؟ :) ♡

نمت بیام وات....

:((((

باش.. اصن اینجا مخلصتم :)

 

:]♡

چیشده نیکایى؟!:(

خسته شدم...

جان

ببخشید نبودم :""""""""""""_(

الان هستی؟

بیا وات...هستم

اوممممممم از چى؟!:((((

همه چیی

خوبه همین چند روز پیش بهت گفتم بهت حسودى میکنم چون قوى اى://///

چیشد پَ؟!:\\\\

اره قوی بودم....
ولی دیگه نمیکشم نیک.....
سختههه خیلیی

اومممممم هرچقدر هم که سخت باشه تو باید قوى باشى:)))

وگرنه از پا درمیاى😢😢😢😢💔💔💔

میدونم.....سعی میکنم قوی بمونم....درست مثل یکی

اوهوم خیلى خوبه^^
😍😍😍

مثه کى؟!:)

:]
یونگی...

هوممم،،،،:]

چخبر نیکایی؟!

میگم میشه بیایی وات؟!😆

سلامتى تو چه خبر؟!:)

 

 

 

 

 

من که شمارت رو ندارم:(

خبر خاصی نیست.....




بهت بدم؟!

هوم....:)

 

 

 

 

 

 

اوهوم خوشحال میشم:))))

:)




خوب بیا خصوصی شمارمو بدم بعد بهم پیام بده
سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۵:۲۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

چرا؟

چون این پسر بیش از حد کیوت و جذابه:)))
.
.
.
.
.
.
فایتر گوش کن بهم.....خواهش میکنم نرو.....
تنها خواهشیه که ازت دارم.....
هیچوقت از کسی اینطوری خواهش نکردم.....
پس....
نرو....فایتر باور کن اگه رفتی بدجور اسیب میبینم....
من نه شماره تلفنی ازت دارم ن چیز دیگه ای.....چطوری باهات حرف بزنم از تنهایی در بیام؟!
تو هم میخوایی منو ول کنی؟!
فایتر شوخیشم برام جالب و قشنگ نیست.....
تو هم میخوایی مثل بقیه دوستام ولم کنی؟

هستى الان؟!:)

ارهه بدووو
سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۹:۰۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

من هرگز ولت نمیکنم :)

تو نیکولی منی چجوری ولت کنم :)؟

پس چرا وبتو بستی؟؟!😭
فایتر خیلی دوستت دارم...😭
نروو🥺😭❤
سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۱۹:۲۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

💜منم دوست دارم پیشی جونم

و مطمئن باش ولت نمیکنم

باید با خودم خلوت کنم بخاطر همین :)

ععررر فایترررر😭💗
واقعا؟!!😢😭
پس یعنی بر میگردی؟؟!!😢
بهم سر بزن باشه؟؟!😢
خاستی با کسی خرف بزنی من هستم خوب؟!😢😢
تو خودت خالی نکنن😢😭💗💗💗
سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

چشم مهربون^-^

لاویووو😭😭😭😭💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan