✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●کسانی که دیشب در خواب من حضور داشتند:)●-○

اول از همه..

پدر گوگول خودم مبینا😐✋(بودی چون خیلی باهات راحتم:) )

شهلا..(فکر کنم بودی چون میتونی حالمو حوب کنی♡)

فایتر..(اومم..فکر کنم چون میتونی بخندونیم بودی)

اسکای..(نمیدونم چرا بودی..شاید بخاطر فایتر بود...چون تو خوابم بدجور دوسش داشتی..)

 

 

میتونم بگم خوابم خیلی عجیب بود و اصلا درکش نمیکردم....

اما این خواب دقیقا خوابی بود که از نقطه ضعفی که داشتم استفاده میشد.....

و این حال منو خراب میکنه.....

به خاطر همین فکر کنم شما تو خوابم بودین.....

تا اینبار نزارید حال من بدتر شه...

هرچند که الان معده درد دارم:/

اما دردش کمتره:)♡

من نبودم*=*
نهه فقط این چهارتا بودن😔

نیمیخام اصن باشم*=*

عیش*=*

😹😹😹

ای داد...
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۲:۵۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نخیر چون رفیق فابتم XD

چون فقط رفیقای فابم منو میخندونن:)
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۰۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

=)

گود

گود نیست...پرفکته:)
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۲۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کوووووووووووله کووووووووول😂😂👊

چی دیدی ت خابت؟

😂😂😂😂😂😂کولم بیشتر:/
ام...
یه شهر کوچکی بود.......
توی اسمون.....
و دورش با شیشه محافظت میشد.....
مدرسه بودم.....
سر کلاس....نمیدونم باید یکچیزایی با سفال درست میکردیم.....
کسانی که باهاشون یک گروه بودم منو از گروه انداختن بیرون و بهم گفتن ازم خوششون نمیاد.....
بقیه گروه ها هم همینو میگفتن.....پس از کلاس زدم بیرون....رفتم پایین.....بین دوتا ستون ی گوشش شهلا نشسته بود یه گوشه دیگش مبینا.....
رفتم وستشون نشستمو زدم زیر گریه....
بهشون گفتم چی شده و دلداریم دادن....نمیدونمطوری شد اما معلما هم فهمیدن و اونارو دعوا کردن....رفتیم ت یک سالن نشستیم.....اون گروها خودشونو لوس کرده بودن میگفتن نیکاااا.....منم گفتم خفه شید:)
مبینا هم چندتا فوحش بارشون کرد....
اخرش پیش تو و ایکای بودم.....
من اون اتفاقو برات تعریف کردمو گفتم اینطور شده....تو هم حسابی دلداریم دادی....گفتی من هستم:)
ک دیگه بیدار شدم..... البته یک چیز دیگه هم دیدم.....:|||
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۳:۳۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عایگوووووووووووووووو

چ خوبههههههههههه*-*

اسکای نقش چیو ایفا میکرد دقیقا؟😂😂

شت😂😂😂😂
خوبیش به این بود ک شما بودین:)))
اسکای فقط با تو بود:/ نمد چرا بود...
يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۴:۱۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂داشتیم با هم حرف میزدی حتمن

هوم.....

:"(الهیییییییییی

الان معده ات بهتره؟

هنوز داره تیر میکشه....

:"_(بمیرم برات

خدا نکنه....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan