✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●BTS (방탄소년단) 'Dynamite' Official MV●-○

~ ¡! ~  دانلود موزیک ویدئو Dynamite از BTS + زیرنویس فارسی ~ !¡ ~

😭😭😭😭😭😭😭

 

 

! - !  DYNAMITE  ! - !

✘ Download_1080 ✘

✘Link_Youtube ✘

✘زیرنویس فارسی ✘

! - !  DYNAMITE  ! - !

.

 

✘ منبع زیرنویس از سایت Koreanlovestar4.blog.ir

 

.

ععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

منن هرچی بگم بازمم کمهههههه خیلی عالی بووددددددد

خیلی خوببب بوددددد وایییی.....

عاشقش این ام وی شدم یعنییی......

نیتیتینیکتیتیتیکیننسمثمسمثمثنیودثلسممبجینسنینیننینیتینینیتیننیتینی

یکی منووو جمعععع کنهههههههه الان پس میفتممممممممممم

منو بگیرینننننننننننن وایییی😶😶😶😶😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پ.ن: گایز استریم و لایک فراموش نشه:_)

پ.ن2: لینک دانلود رو 24 ساعت دیگه قرار میدم:___)))

 

نیحزنیمطمسمطنسمسننسمس

نیک نیکککک T-T

من دارم میمیرمممممم..خیلی خوب بووووود.. عرررررT-T

گاااااااد.. یکی منو بگیرههههه T-T

زمیمطمسمسمسمسمسمسمسنسمسج T-T

ععععررررررررر انانوسسسسسسسی کمممککککککک
من بدجوورررر پس افتادممممممممممممم
تیوستیتینکیحثنثتثتثتثنحثجثجیجیجنی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی عر داشت و عالی عالی بودددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
جمعه ۳۱ مرداد ۹۹ , ۱۰:۵۳ ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

جررررررر

عررررررر

مرگگگگگ

ععععععععررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜

برای بار هزارم دارم میبینمششششششش T-T

خیلی جذابنننننن...من مرررررگ T-T

بیا بغلم باهم عر بزنیم..عرررررررر T-T

من برای بار دوهزاروممممممممممممممممم
خیلی زیاددد از حدددددددد عرررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ععععررررر جررررررر
مرگگگگگگگگگگگگگ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan