✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Vandy●-○

خاااببببب خاااببببببب

گوگولیهاااا......

پست قبلمو دیدین از ملوسکم واستون گفتم؟!*-*

خابببب.....

این ملوسکممم وب زده*------*

پاشین برین دنبالش کنید:/

اینم ادرسش:Silverr-romeo.blog.ir

صواب داره والا:/

این بچمم بدجور خر ذوقه😂😂

دختر خیلیییی خوبیه خوب؟!😂

برین باهاش دوست شین..

خا دیه:/

برین دیه:/

.

.

.

.

.

.

چرا دارین نگاه میکنین ؟!!!!!!!

پاشید بریددد وبشششش:/

يكشنبه ۲ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۶ ✌︎♡︎ vandy ♡︎✌︎

فک کنم کلمات کلیدی وبت شدم دو تا مطلب هس ازم 😂😂😂😂❤

بعلههه😂😂😂😂😂💜
يكشنبه ۲ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۹ عاشقه THE BOYZ ❤️ 빵 🍞 큐

دنبال شد ❤️

ممنونم عزیزم*---*💜💜💜

رفتم 🙂💙

مرسیییییی🙃🙃🙃🙃💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan