✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگ Born ready از Zayde wolf●-○

! □ ☆  پیشنهادی  ☆ □ !

 

 

! - !  BORN READY  ! - !

✘ Download ✘

! - !  BORN READY  ! - !

 

 

 

پ.ن: یوهاهاها اهنگ FMV یونگی😎😐😂👊

چون دوسش داشتم دانلودش کردم*---*

گذاشتمش شمام فیض ببرید😄

پس نظر یادتون نره گوگولیا😐

گیه میکنماا :___(

جاان

به به

بعله😂😆
به خیر و خوشی بگوشیش^_-
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اع مشتتتتتتتت

نیکا اینستا داری؟

اره👊👊👊👊👊
ن متاسفانه:/
ولی قراره دیر یا زود اکانتمو بزنم اگه خدا بخواد:////
بیا بدو اسم پیجتو بده:/
وقتی چیز کردم...چیز:/
اکانتمو بساختم فالوت میکنم:/
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۳۹ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نیییک زود برو خصوصییییییییییی

:||
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیچ

ول کن

رد داده بودم🤞🤣

خاب حالا چ کنم؟!
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خودم اوکیش میکنم

بیا خصوصی:/
بهت کمک میکنم حتما.....بیا فایتر زودد
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۹ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

من اوکیم باو

مهم نی

بیخی

فایتر یه بار دیگه اینو بگو خودمو دار میزنم😐😐😐😐😐

*-* براوو

هولااا😐😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏👏👏
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۵۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نهههههههههه

شکر خوردم

😐دیوونه
فک کردی من خودمو دار میزنم:/
من تا تورو سر و سامون ندم جایی نمیرم:/
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۵۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

منو؟

من خودم عاقد بیانم 🤣

اره تو...
بیا برووو بیا بروووووو😂😂😂 کیوت تر از تو تو بیان وجوددد ندارهههه😐👍👌✋✊👊
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۰۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂

مگ کیوتا نمیتونن عاشق شن؟

من کجاااااااااااااااااام کیوتههههههههههههههه؟

اصن یه پست گذاشته بودی گفتی کیوت

اسمش ملودی بود فک کنم

ب اون بگو کیوت بیان😂👊

چ ربطی داشت اصلا؟!:|
سر تا پات کیوته فرزندم😌😌
اها اون.....
اره ملودی.....
اون ملوسکمه:/
تو کیوت بیانی....اصلا همین الان یه پست میزارم میگم فایتر کیوت بیانه😄😌💗👊
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۰۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نه میخواستم بزنم عاقد این کیبورد زد عاشق😂😂😂

شعت..ابروم ب چوخ میره😐😂

شتتتت جججججرررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واییی جرررر فایترررر😂😂😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۱۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نخند خواهر شرعیو قانونی من

ابروی ب خاک رفته من خنده داره😐💔

واقعا جر خوردم لنتی😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هعی روزگار...😐💔

😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan