✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●BTS (방탄소년단) 'Dynamite' Official MV (B-side) ●-○

~ ¡! ~ لینک دانلود موزیک ویدئو Dynamite از BTS اضافه شد ~ !¡ ~

 

 

! - !  DYNAMITE  ! - !

✘Download_1080 ✘

✘Link_Youtube ✘

! - !  DYNAMITE  ! - !

 

 

پ.ن: من نه دیگه میتونم نفس بکشم....نه چیزی بگم! قلبم نمیزنه.....

پ.ن2: جان من استریم و لایک فراموش نشه❤🥺

پ.ن3: لینک دانلود تا 24 ساعت دیگه قرار داده میشه:)

واااهاااییی اولین کسیم که لایک کرده و نظر داد ^^

نیکییییییییییییییییییییییییی لاااویووووووو^^

24 ساعت دیگه دان میکنم ^^

بعله فرست همه چی😐😂😂😂😂❤❤❤❤😂😂😂😂😂
لاویوووو تیوووووووو❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜
اوکیییی💜💜💜💜💜💜

نیکی الان اجیم دست سردشو کرده تولباسم که منو اذیت کنه منم همزمان دارم باتو چت میکنم ^^ککک

تازه چون داریم اتاقمونورنگ میکنیم لباسم پرگچه بعد یکی میاد میزنه روشونم خاک بلند میشه^^کککک چه وضع قشنگیه کککک

وایی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خورشیدی خوبی؟!*-*

ههههههههههههههههه اره عاالیمممممم ^^

خیلی خوبم واقعنییی هههههههههههه

اجیم 23 سالشه هاااا^^ککککککک

 

نیکی دلم یه چیزی میخواد که خیلیییی خوشحالم کنهههه خیلییی ^^

اوکی خیلی خوبه*-*



چی میخوایی؟!😂

موندم چی تو بدن اون ده هزار نفر ترشح میشه😕

چی؟!

ده هزار نفری که نپسندیدن -_-

ها؟!

13 هزارتایی که دیسلایک کردن ام وی رو:/

اهااااااااااانننننن😶

نیکی میدونم چی میخواااام^^

پستمو ببین میفهمییییییییییییی ^^باشههه؟ بیا ببینششش^^

واقعا؟!

باشه میام ببینمش...

نیکااااا^^

یادته یه لینک برام فرستادی گفتی ویدیو های یوتیوب رو برو اینجا دانلود کن؟

میشه دوباره بفرسی؟

 

برو تو قسمت نظراتت پیداش کن نظرمو:/ فک کنم نظرت خصوصی نبود...برو تو قسمت اف ام ویایی ک گذاشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan