✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●تم قالبم...●-○

تم قالبم چطوره؟🙄😬

خیلی وقت گذاشتم واسش نکبت🙄😂

هدرت😍😍😍😍😍😍

اخخ قلبممم.....
🥺😭
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۰۸:۵۸ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

صو کولل

فقد اینی که رو باکصه کامنتاص*-*

عرررر خیلی خوشحالم دوسش دارین*-*
چطوره؟🤔🤔

نیکاییییییییییی

چخبرررر

کلاس صبم تعطیله 

تا 9:30 کلاس ندارم

جونمممممممم
سلامتییییییییی
عه😂😂😂
من ده و نیم کلاس دارم😬😂

واااای

من فعلا دارم واس هدرت خودزنی میکنم...

عرررررررررررررررر

 

عععرررر 
خود زنی🙄😂😂😂فعلا واس هدرم🙄اوه اوه پس وضعت خیلی خرابه🙄🙄
چون این بک گراند قسمت نظرامم هس🙄
با اون گیف اون گوشه🙄😬
اون دنیا میبینمت😬🤚😂❤

خیلی خوبه🤧

ععرر مرسییی💃❤❤💜😂😭

نیکا

نظری بده 

کونم نمیاد بشینم برا برنامه ها ساب بزنم

😐😐😐😐

سره کلاسم وبلاگام دست از سرم برنمیدارن

یه سوال این دسته که انگشتر قده کله ی من داره دسته شوگاست؟

نظر چی؟🤔🤔🤔
عا😬😬💔

اره دست شوگاست😂🥺
این انگشترا متصلن بهم و نوشته روشم  SUGA عه
یونگی اینو خودش سفارش داده و تو تورا میپوشتش....

عررررررررررررررررررر

مادرررررررررررررررررررررررررررر

من اون گیفو ندیده بودممممممممم

یا ابرفرضضضضضضضضض

نیکا خونم پای تو و یونگیه😭😭😭

 

عععررر:))*😭😭😭😭😭😭😭
چکار من داری همش تقصیر اون یونگه😬😬😂
من به این خوبییی 😂😬
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۱۰ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

عالییی

خوداروشکر🙄😂❤💜

😐😐😐سنگین نیست

میپوشتش انگشتاش میشکنه ها😐

اونشو نمیدونم...
حتما جوری درست شده که اذیت نشه🙄

اون گیف 

تازه دارم به زیبایی های قالبت پی میبرم😐😂

اون گیف...🙄🙄
جججرررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💜💜💜❤❤❤❤
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۴۳ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

واقن جرر

چرا؟😂😂😂😂
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۴۷ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

برایه همه چیه وبت بیبی

اون گیفه بقلم که*-*

اوه....😁🥺❤❤😂
خعلی بغله😭😭😭
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۳ ❣️Ailin Senpai❣️

یاهههههههه این عکس پشت باکس کامنتارو چجوری گذاشتییی یاد بدههXD

😂😂😂😂😂 با بخبختی پیداش کردم

اول
comment-add-form
اینو سرچ کن...
بعد تو قسمت بک گراند...
;(....background: url:(http
به این صورت بنویسش و لینک عکستو قرار بده توش...
البته عکست باید جوره باشه که ...نمد...طول و ایناش یکی باشه....
عکسای مختلفو امتحان کنی میفهمی..
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۱۰:۰۵ ❣️Ailin Senpai❣️

یاهههههههههه مرسییییییییییXD

برم امتحان کنم یاهاهاییییD:::::::::::::

حلهXD

خواهششششششش😂😂😂💜💜💜
یهی هی هااااااااااا برو😂😂
🙃❤

اوجل انگیز ★__★

عععر مغسییی*-*

عالیههه❤

مرسی عنترکم😂❤
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۱۳:۳۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قشنگ شدع*-*

ععررر ممنانم پدرمم💜🙃❤

من محو کوکمینش شدم🌈🍭

عالیعالی🌈

جججرر😂😂😂😂😂
مغسییییاتتت🙃🙄❤❤❤😂😂

زهررررررررررررر 🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

ژو وو زامغیااااتتتت😂😂😂🔪🔪

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
جاننن؟؟؟🤣🤣🤣🤣

ژو وو زامغی

همون طور ک نوشته میشه بخون 

تو فرانسوی ب معنی خاهش میکنه😂

عجبب🤔
فرانسوی بلد بودی رو نمیکردی بلا؟🧐🧐

بلهههه😂🔪

ن باو فرانسوی تو کون اسب کی بود؟؟ 😂🔪

خاهرم فرانسوی یاد میگرف منم چن کلمه ی معمول و عادی و یه چنتا جمله رو ازش یاد گرفتم همین

من تو فارسیش موندم فرانسوی برم یاد بگیرم چی بشه؟؟ 🔥😂🔪

میرم همین انگلیسی ک تو شمو میخونم😂😂😂🔪

توشم توشم😂😂🔪🔪 جرررر😂😂😂😂🔪🔪🔪🔪

😂😂
اسب شاروخ🙄
به بههه عجب خواهرییی😂😂😂💜
جججررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وایییی
ای وایییی
پارهههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ن تو کون اسب دیه اسب اسبه

اسبه اینو اون نداره اسبم موجود خداست فقط چون اسبه مساحت کون اسبی شم زیاده😂😂😂😂

یححححح حیحیحیییی 😂😂

اریییی جررر😂🔪🔪🔪🔪

پوووولههههه😂😂🔪🔪🔪🔪

😂😂😂😂😂😂😂😂
وایی پارهههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خعرخلرخلرهفزفهزهفزهبزهب😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جرجرجرجر جریدی جریدی

تابوت و کجا بزارم؟؟ 

من ک تابوت ندارم😂😂

با ریتم بخونید😂😂😂🔪🔪🔥

اینهمه ریتم از همه چی مهم تره اینو یادت نره😂😂😂🔪🔥

😂😂😂😂😂
من ک ندارم...
🙄😂😂😂😂😂😂😂😂

خشنگه ❣❣❣

ممنونم نیکککک🥺❤💜
چطوری خوبی؟!

مرسییی خوبم تو خوبیییی؟

این عکس گذاشتی رو باکس کامنت خیلی خوبس :)))

خوبه:)
ارههههه عالیممممم🙃❤💜
وای خودمم روانیشم😭😭😭😭

یسسسس عالی باش

خیلی خوووبه 😭منم دلم خواست

دست کیه؟ شوگی؟

واااای من الان فهمیدم تو آبانی 🤩 منم آبانیم 🤩🤩

 

🙃🙃❤💜💜💜💜💜
ععررر😭😭😭تو نظرات به دونفر یاد دادم....
ارههه دست خودشهه😭😭😭😭❤❤❤
عه🙄😂
من 20 ابانم تو چند ابانی؟

منکه امروز ی عالمه آپشن ب وبم اضافه کردم 🤩 صدای لایکو استیکر 

دیروزم گفتینو زدم 😋

من رو دستا تهیونگ کرااااش شدید دارم خیلی خوشگلن 😍😭😭😭

من 23آبان 😍

عععههههههههه.....چ خوببب🤩🤩
عوخی😂
من رو لب یونگی خیلی کراشم🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
زیادی کراشمم🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄با دستش🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
چه تفاوتی🙄😂❤❤❤

اوجمله ^^ 

ممنونم از نظرتت🥺❤❤❤

قالبت برما پسندیده گشت😂😂

خوش گشتتت😎😎😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan