✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●【FMV-BTS】► J-Hope & Suga (yoonseok) [Everything is blue]●-○

 

 

! - !  YOONSEOK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  YOONSEOK  ! - !

 

 

پ.ن: ب افتخار سپ کف مرتب...

احساس میکنم ب یونمین خیانت شدع :|

جر🤦‍♀️😂

فقط چون یساعت پیش گفتم یونمین دوست دارم سپ فرندن اینو گزاشت 😑💔

ب جان خودم درخواست سپ دادن خا🤦‍♀️😂

404 روزه کار میکنی 189 نفر:/

من 40 روز این سایتو زدم 

120 نفر:/

جدی😐😹

ام...نمد...

خا بیخیل من از روش تقلب استفاده کردم:/

هوم چخبر؟

این انگشترا شوگا پشت دسمتن😹🖤

🤦‍♀️😂
خبر اینکه کلاسا ب زودی قراره شروعشه و من هیچی از درس امادگی دفاعی نخوندم :|😂
عععععرررررررر جرعت ندارم برم سمتش...

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😭😭😭😭😭😭😭😭💗💗😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ...عررررررررررررررررررررررررر...من سپ شیپر بیدم

عععععرررررر😂😂😂 خودتو کنترل کنننن
منم سپ شیپرم:))))
البته یونکوک و ویکوک هم میشیپم:|😂
در کل یونکوک...ویکوک و سپ میشیپونم:|😂
چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ , ۰۸:۵۷ ❣️𝐴𝐼𝐿𝐼𝑁 ❣️

مدیونی فک کنی فقط چون سپ بود اومدممXD

من زندگیم دور سپ میچرخهههههههههههههههههههههههه

سپ شیپر خیلییییییی شدیدمممممممممم>-<

خیلی ریلنننننننننننن>-<

جججججرررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂
منم سپ میشیپم:)))
عرررر خیلیییییییییییی
چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ , ۱۳:۱۱ شپش شیش پا •~• بلرا سابق #--#

عررررر عررررر عرررر سپپپپپپ دستت مرسیییییییی عررررررررر ☆~☆ ♡♡♡♡♡

:))))))))))))))))
خواهش عزیزممم درخاست دیگه ای بود در خدمتم😁💜❤

نیک نیک میشه ویکوک بزاری؟؟ +18 باشه هااا 😂😂🔪

+18 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ام نمد🙄 ولی در کل اگه ویکوک یافتم میزارم:)

سلام برای دانلود برنامه weres bts وقتی که میخوای رمز اکنت درست کنی یکی از شرطاش اینه که more special charater باشه متم نمیدونم این ینی چی تروووووو خدااااااا اگ میدونی بگیییییییددددددد 

سومین جا برای درخواست کمک💝💝💝💝💝

برای برنامه ویورس منظورته؟!

بله 💝

خوب عزیزم...
اول میزی log in بعد از دادن ایمیل و پسوردت یه پیام میاد برای ایمیلی ک دادی....
میری تو ایمیلت و وارد اون ایمیلی برات اومده میشی....
اونجا ی گزینه هست ک میگه وارد ویرس شی...دقیق یادم نمیاد اسم گزینه چی بود....
وقتی ک روی اون کلیک میکنی باز باید ایمیلتو وارد کنی...بعد از وارد کردن ایمیلت همه چیز اوکی عه فقط بزن رو بی تی اس که وارد صفحه bts  و  army بشی....
یک اسم برای خودت انتخواب میکنی و فکر کنم پسووردم باید بهش بدی....
تامام...
مشکلی بود بهم بگو😁😘❤

میتونم همون جا یه ایمیل جدید بدم .... یا نه باید ایمیل خودمو بدم 

میدونی مشکل من چیه رمزمو قبول نمیکنه .... میتونی یه زمز بم بدی  همین جوری تا همونو بزارم 😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💖💔💔💖💖

هر ایمیلی ک دوس داری میتونی بدی:)


امممممممم....خوب...مثلا
A.b1200
یا
Bt3.7
یا هم
Army.00bts

چرراااا انقده دیر آن میشیددد 😭😭😭😭😭😭

ببخشیدددد الان مهمونی بودم تازه برگشتم😬😬💔

زدم چن روز دیگههههه ایمیله میاااااد 

جان🙄؟

یپ.... 

باش میسی🍭♥

اووووم میگم میتونی یونمین هم بزاری؟؟ 🔥

❤❤❤
یونمین هم میتونم میگردم اگه چیز خوبی داشتم میزارم:)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۰۵:۱۵ ✞︎☠KIM AYASO ❥✞︎

قشنگ بود (✿ ♥‿♥)

هوم...ممنون از نظرت ایوسا❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan