✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگDancing with your ghost از Sasha Sloan●-○

○-●کاملا پیشنهادی●-○

+_متن و ترجمه فارسی!

 

 

 ! - ! DANCING WITH YOUR GHOST  ! - !

✘ Download ✘

 ! - ! DANCING WITH YOUR GHOST  ! - !

 

 

پ.ن: هق...

 

 

متن و ترجمه اهنگ Dancing with your ghost از Sasha Sloan

 

[Verse 1]


Yelling at the sky
رو به آسمون فریاد میکشم


Screaming at the world
سر دنیا داد میکشم


Baby, why'd you go away?
عزیزم، چرا گذاشتی رفتی؟


I’m still your girl
من هنوز هم دوست دختر توئم


Holding on too tight
صفت چسبیدم به این رابطه


Head up in the clouds
سرم تو ابراست


Heaven only knows where you are now
فقط خدا میدونه که الان کجایی


[Pre-Chorus]


How do I love, how do I love again?
چطور عاشق بشم، چطور دوباره عاشق بشم؟


How do I trust, how do I trust again?
چطور اعتماد کنم، چطور دوباره اعتماد کنم؟


[Chorus]


I stay up all night, tell myself I'm alright
من کل شب بیدار میمونم و به خودم میگم حالم خوبه


Baby, you're just harder to see than most
عزیزم الان دیگه نسبت به گذشته خیلی سخت تر میشته تو رو دید


I put the record on, wait ’til I hear our song
ضبطو روشن میکنم، صبر میکنم تا آهنگمونو بشنوم


Every night, I'm dancing with your ghost

هر شب من با خیال تو میرقصم


Every night, I'm dancing with your ghost
هر شب من با خیال تو میرقصم


[Verse 2]


Never got the chance
هیچوقت فرصت اینو نداشتی


To say your last goodbye
تا آخرین خداحافظی رو باهام بکنی


I gotta move on
باید فراموشت کنم


But it hurts to try
اما امتحان کردنشم دردناکه


[Pre-Chorus]


How do I love, how do I love again?
چطور عاشق بشم، چطور دوباره عاشق بشم؟


How do I trust, how do I trust again?
چطور اعتماد کنم، چطور دوباره اعتماد کنم؟


[Chorus]


I stay up all night, tell myself I'm alright
من کل شب بیدار میمونم و به خودم میگم حالم خوبه


Baby, you're just harder to see than most
عزیزم الان دیگه نسبت به گذشته خیلی سخت تر میشته تو رو دید


I put the record on, wait ’til I hear our song
ضبطو روشن میکنم، صبر میکنم تا آهنگمونو بشنوم


Every night, I'm dancing with your ghost

هر شب من با خیال تو میرقصم


Every night, I'm dancing with your ghost
هر شب من با خیال تو میرقصم


[Bridge]


How do I love, how do I love again?
چطور عاشق بشم، چطور دوباره عاشق بشم؟


How do I trust, how do I trust again?
چطور اعتماد کنم، چطور دوباره اعتماد کنم؟


[Chorus]


I stay up all night, tell myself I'm alright
من کل شب بیدار میمونم و به خودم میگم حالم خوبه


Baby, you're just harder to see than most
عزیزم الان دیگه نسبت به گذشته خیلی سخت تر میشته تو رو دید


I put the record on, wait ’til I hear our song
ضبطو روشن میکنم، صبر میکنم تا آهنگمونو بشنوم


Every night, I'm dancing with your ghost

هر شب من با خیال تو میرقصم


Every night, I'm dancing with your ghost

هر شب من با خیال تو میرقصم


Every night, I'm dancing with your ghost
هر شب من با خیال تو میرقصم

 

خوش برگشتی:)

ممنونم لاوو😁💞💞💞❤

وای خدایا

چقدرررررررر قشنگ بوددددددد

هقققققققققق

قفلی م شدددددد

🥺🥺🥺❤️❤️❤️

نیکایی...

ناراحت شدم رفتی

نبند دیگه وب تو لطفا :(

بعدشم اینکه...

سختیا میگذره

همیشه هستن ولی موقتین

یکی شون بیشتر دردناکه یکی کمتر

تو سعی کن باهاشون کنار بیای و شاد باشی

پشت تم همیشه به خدا گرم باشه :)

همیشه کنارته :)

اگه دستتو بهش دراز کنی...❤️

خیلی قشنگ بود:)
من در حدی قفلی شدم که رفتن باهاش ادیت یونگی زدم:)))

ببخشید:)
ممنونم❤💞🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan