✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●❛BTS JIN - Dangerous Woman❜ [FMV] →『Wordwide Hondsome』●-○

! __  خیلی پیشنهادی  __!

 

 

! - !  JIN  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  JIN  ! - !

 

 

 

پ.ن: خدا وکیلی اصلا دوثانیه موندم...شما چطور؟!

ارور :(

اره فهمیدم😂😂😂
اصلاح شد
ممنون که گفتی...

وای نیکا

همین نظر قبلی م که قلب فرستادم آدرس اشتباهی سایت وارد کرده

میشه عدم نمایش سایتو بزنی؟

کلافه م کرده از صبه داره سایت اشتباهی وارد میکنه😫😫😫

 

اوه وب جدید زدی؟!
وب جدید بزنی اینطوریه دیگه باید برای هر نظر اون قسمت ادرسو عوض کنی😂😂😂

ن بابا وب جدید میخوام چیکار؟؟؟؟

آزمایشی زدم لامصب

الانم دلم نمیاد حذفش کنم قالبش خعلی خوشمله😂

باشه خاک بخوره برا روز مبادا😂😂

نمد همینطوری دل بخاهی:|
جررررر😂😂😂
خوب قالبت که میمونه میتونی وبو بپاکی!
جر اوکی😂😂😂

خیلی خفن و قشنگ بود 😍😍❤️

وای این اصلا...نگم برات چقدر سرش عرعر کردم..:|😂😂
خوشحالم دوسش داشتی لاو:)😍❤️

😂😂منم سرش یه دقیقه حس کردم قلب ندارم 😍😍❤️

هوممم😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan