✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگInto Your Arms از Witt Lowry (ft. Ava Max)●-○

○-●درخواستی●-○

+ورژن ادیت شده

 

 

 ! - ! INTO YOUR ARMS  ! - !

✘ Download ✘

✘ EDIT VER ✘

 ! - ! INTO YOUR ARMS  ! - !

 

 

پ.ن: چقدر این اهنگ خوبه...:__))

اون ورژن آهنگ کالرز هالزی رم که بهت دادم بپست

تو هیچ سایتی نیس

اوه اره اتفاقا تو فکرم بود!
میزارمش حتما..
بعد عنوان پستو دقیقا همونی بزارم که رو پسوند اهنگی که بهم دادی بود؟ اخع ورژنا فرقن دیه...

o.0o.0

مرگ من...!!!

 

نه بابا....سوکته کردم...0-0

نیکارو دست کم گرفتی بیب؟😎

اره دقیقا همون بود

ببین تو یوتیوبم دقیقا نامش به همینه

کلیک

 

وایییییییی

وایییییییییییییییی

همین آهنگ این پستتو الان داره پلی میشه

الان رسید به تیکه ی معروف آخرش

منم یهو کب کردم😂

عرررر مرسیییی خیلی ذوقیدم🤩

فقط...

ریتم تو فن ام ویا یکم فرق نداشت؟

داشت ب خدا!!!

سو اوکی عه پس...



😂😂😂
خواهش میکنم لاو....چیز دیگه ای خاستی بگو:)

خو دیه تو اف ام وی و میکس و اینا همشونو ادیت میکنن دیه....حتی اهنگارو...ریتمارو کلفت و نازک میکنن:|😂تا حس میکس بیشتر شه..میفهمی منظورمو؟
البته من یه ورژن ادیت شده از این اهنگو دارم میخوایی بزارمش؟

م..ممن...0-0

 

ابضی کله خلاب...^^)

 

من بیبی نیستم*^*

😂😂😂

کله خلاب خودتی عه😂😂😂

😂😂😂

چشم گولگولی منننن💕💕

 

اوووو که اینطور...

شه ژذابببب

اره اره اتفاقا میخواستم بگم اگه داری بذاریش😍

❤️❤️❤️❤️❤️

 💕💕


اره:)
این ورژن ادیت شده همونیه که رو میکس اولی جیمین بود...
اوکی لاو الان قرارش میدم!❤️❤️

قرارش دادم!💕

*^*

من کله شوکولاتی ام...تویی که با خودت هویج میاری**)منم می دارم تو سبدام^0^

ام...نمیفهمم چی گفتی:|

ای درد0-0

 

ایشالا قاطی مرغات کنم بهت نوک بزنن تا نودل شی*^*

ای بی ادب😂😂
پس سایتم دیه میره رو هوا!

*^*

من به این با ادبی^^

 

تازه به این خوشمزه گی...

عجب...دیگه چییی!!😂😂

من که تو پستا تلاش بر جر خوردگی شومامی کم ولی شوما فقط رخ میدی بماندددد^^)

 

من که شعر می خونم...

 

بزارم برم؟؟

نه اتفاقا جر میخورم..😂😂


شعر خوبه...ادم باید بیشتر وقتا شعر خوند!


علط نکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
میخوایی نیکولو ول کنی؟:|

مرسیییییییی❤️❤️❤️❤️

چرا با اون تیکه ش با اینکه کمتر از 5 ثانیه س روحم در میاد🥺؟

خواهشششششش❤️❤️❤️
هق...نمیدونم...منم اینطور میشم..🥺

ولی ورژن اصلی ش قشنگ تر بود

ادیتش فقط اون 5 ثانیه ش بهتر بود

اوهوم!🥺

نیکولو کیه؟؟^^

 

من نه منم نه من منم^^ککخخخخ

 

آهااا فهمیدم..پس رخ میدی ....جر می خوری....پستمو نطر نمی دی-___-...هومممم...یه آشی براتون بپزم که یه حلب روغن بده...آش رو هم می سوزونم طوری که به دیگ هر چی بزنید جدا نشه مواد آش^^ة)

 

رخ می ده..://....کله یار مسی/بادمجون/مشمش...بنانا

خودم:|

:| من وبتو دنبال نمیکردم ... بعد:| وب بچه ها واقعا خیلی کم میرم...ناراحت نشو ازم

اوهووووو*8*

 

://

مغز شمعی من...:/...من ازت ناراحت نشودم..الانهم دهنوا کن بگو اااا می خوام قورمه فسنجون به خودرت بدوم**)

 

ایشالا زنده بمونی*0*

:)


مغز شمعی..😂😂..خوشحالم که ازم ناراحت نشدی🥺 به به...ااااا

میمونم نترس😂😂

هیی

خودااا

با قورمم نکوششش و شتکش نکن...

بلند بو گو آآآآآآآآمینننننننن*^*

هعی..
امیییییییننننننننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan