✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●[MEP] BTS - Gang (AU) - Teeth●-○

~_پیشنهادی●_~

 

! - !  BTS  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  BTS  ! - !

 

 

 

پ.ن: :)

پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ , ۱۹:۳۳ 내 눈물이 무뎌져도 :]

ووووویییییییییییی ............ مُلدَم ×-× ............. شلامممممممممممم نیکا شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^ .............. خوفیییییییییییییییییی ¿¿¿ 

عه نمیر....هاییییییییییییییییی کیوتیییییییییییییییییییییییییییییی.........نه زیاد! دلم واست تنگ شده بودددددددددددددددددددد
تو چطور خوبی؟!

عرررررر خداااااااااااااا

+

اینو گوش کن

https://uupload.ir/view/juy_1.winter_bear(jk_ver).mp3/

ورژن کوک

قشنگهههههه

 

ععععععررررررررر:)


گوشش کردم علی بود..
ممنونم ک بهم دادیش!😍💜
جمعه ۱۶ آبان ۹۹ , ۱۵:۴۸ a new person /past rosi.btc

خخخخخخخخ

سالام نیکایی خوبی؟ ^^

این نظر امروزته:)

ن خوب نیستم زیاد :)

راجب خبر شوگا هم ناراحت نباش گلم

خدا رو شکر الان خوبه

نازی نازی

بغلللللللللللللل

 

...
ایم فاین لاو!
میدونم خوب میشه...
فقط دلم تنگ میشه واسش...

خواهش لاولی خوشحالم خوشت اومد

شبیهش بود؟

آهنگای دیگه ی وی ورژن کوکش رو هم درست کردم خواستی میفرم=)

میخواستم خودم پستش کنم ولی حسش نیس

+

هممون دلمون واسش تنگ میشه:)

نوازش سرش*

الکل*

اره اولش خیلی مثل صدا کوکی بود!
اومم...چه اهنگایی رو ورژن کوک درستیدی تا بگم کدومارو بفرستی؟
عا پستش کن خا:|
میخوایی من بزارم؟


هق ....

خبببب

الان سوییت نایت و سامان لایک یو رو تو گوشی دارم باید ببینم چیا رو درست کردم تو کامپیوتر...زیاد نیستن

خیلی شبیه کوک نشد ولی بد نشد

 

 

اگر خودت دوست داری فایل زیپش میکنم میفرستم پست کن:)

اهان.....


فایل زیپشون کن بده من میزارمشون....و عکسی ک قراره بزارم وبو هم بهم بده(همون کاور اهنگ)
و یه خواهشی دارم...
لطفا ادرس وبتو بهم بده...وب اصلیت
جمعه ۱۶ آبان ۹۹ , ۲۲:۲۰ 내 눈물이 무뎌져도 :]

محم دلم تَنگوُلیده بوددددددددددددددددددددددددددددددد ~•~ 

چیشودهههه ¿¿ 

نیکا شی ........ موگم اون FMV ک بلا دیویش تاییت گوژاشدی مال BTS بود ....... توش نام نام تشکول موکلد اژ آلمیا ......... اون اشم اهنگش چیه نیکا شی ¿ 

❤️
یونگی لاو:)
ام نمیفهمم کدومو میگی...زیر پست کامنت بزار تا ببینم کدومو میگی دقیقا❤️
جمعه ۱۶ آبان ۹۹ , ۲۲:۲۲ 내 눈물이 무뎌져도 :]

لاشدی نیکا شیی ......... یونگی چ شودهههههه ¿¿ ~•~ 

😭😭😭

اوکی همشو زیپ میکنم یه کاورم میدم

وب بیانم؟

اوکی
اره دیه:|~

عاقا من به کاورش فک نکردم نظرت؟؟؟؟

 

bts-7.blog.ir

اوممم نمدددد


اوکی مرسی لاو❤

اگر حوصلشو داری نظرت چیه کاور رو خودت درست کنی من بزارمش رو اهنگا؟

اومممممم...اخه نمد چطوری بسازم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan