✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●(G)I-DLE, ATEEZ, DREAMCATCHER, JIMIN - OH MY GOD x PRECIOUS x SCREAM x LIE [MASHUP]●-○

~_درخواستی●_~

 

! - !  K-POP  ! - !

✘Download_720 ✘

! - !  K-POP  ! - !

 

 

جووووووونززززززز*0*

 

خون مماخ شودو*0*

 

دستمال پلیز#-#

عارههه😂😂😂

:")

🤧🤧🤧🤧

❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜

انصافا مشاپای این کاناله خعلی خفنن!

خیلی خوب می سازتشون🤩👌🏻

اوو🙄🙄🤔🤔
😂💜💞

بازممممم مشااااااااااااپپپپپپپپپ 

جهفطژهفجژهلژعلجطحفعججسعفجطفعجفعیجفعیقعیقیحعیقحعژبحعحعفیحفیعحژبحعحجلعژجژعلجهلژجژعلجژعل

خیلی دوستتتتتتتتملطهفطخفژهلطلهی

تا ساعت پنج و هشت دقیقه همش پست انتشار در اینده مشاپن:)😂
شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۴:۳۲ 내 눈물이 무뎌져도 :]

نیکایی .......... نومویاد ککککککککککککک ~•~ ............ 

کجاش نمیاد🙄🍃؟

^^

چطور پطوری ؟

هومم بد نیستم!
تو چی؟ چطوری خوبی؟

عررررررررررررر ژان ژانننننننن

فقط عر بزن افرین🤧❤

^^خودا رو شکر خوبی^^

 

هیی آرع خوبم^^

😁❤


خوبه که خوبی:)

واییی منم یه دوتا مشاپ بدم پست کنیییی؟؟؟؟

یکی مشاپ Believer و  stay gold : ورژن دارک stay gold

خیلیییییی خوبه حعبمغزماژخفژههف

یدونه دیگه هم هست مشاپ boys meet evilفک کنم با bury a friend که میشه مشاپ جیهوپ و بیلی

جوننننن میده واسه تم هالووین عررررر عاشقشممممم ججکجمجمجمکجججمگ

هر موقع اولشو میگوشم نا خودآگاه لبخند میزنم بعد از واکنش خودم برگام می‌ریزه.-.

ام لینک یوتیوبشونو داری بهم بدی؟🙄🙄
شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۵:۳۶ 내 눈물이 무뎌져도 :]
اومدددددددددذددذذذذذذددددددد ............. *-*! .............. چوفد باخال بوددددددددددد *-*!
اوکی😂
❤❤❤❤❤

لینک یو اپلودشونو. ندم؟

ن صبر کن... اول بگو لینک تو یوتیوبو داری؟

آخه یادم نیس از کجای یوتیوب گرفتم

اسم ویدئو اسم اصلیشه؟

نه شماره بود خودم اسم گذاشتم

اوکی بفرستشون فعلا....خودم یه کاریش میکنم!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باوشششش

************************************************************************************

دومی حجمش از صد مگ بیشتر بود یو آپلود آپ نکرد با پیکوفایل دارم اپش نیکنم

ولی کیفیتشون همینجوری هم خوبه ها فک نکنم به اصلیش نیازی باشه

 

وای چ خوب بود!

اوکییییی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پیکو فایلم آپ نکرد-_-

با یه اپلودری آپ کردم دیگ-_-

*********************************************************************

این همون استی گلد ورژن دارکشه

قبلی هم همون مشاپ جیهوپ و بیلی بود

عاو بزار الان ببینمش!

اره بیلی و هوپی رو دیدم!

دیدیییییی؟؟؟؟

من روانیشووونممممممممممممممخنبطخغژگاژکتژکازحغزاحژلمژنلژهفبخ

دوسش داشتم:")

ام پی تریشونو دو ماهه دارم گوش میدم و خسته نشدم

جرر😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan