✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●فیک I see you Again●-○

 

 

I see you Again


شخصیت های اصلی: یونگی _ پارک جولیا


ژانر: عاشقانه _ درام _ طنز _ غمگین

 

نویسند ه~.○ Min_Nika ○.~ :

 

خلاصه:

ازش دور بود..ولی حضورش توی خونه بچگیاش ناراحتش میکرد

سعی در فراموشش داشت..سعی میکرد توی استودیوش فکرشو منحرف کنه

اما موقع خواب همین که چشماشو روی هم میزاشت چهرش جلوش جون میگرفت

نمیتونست فکرشو منحرف کنه و نمیدونست چرا!!

با اینکه ازش به شدت متنفر بود ولی نمیتونست فکرشو منحرف به کارای دیگه کنه

حدودا روزی ده بار صورت گریونش جلوی چشماش جون میگرفت

ولی مثل همیشه بی اهمیت از این موضوع رد میشد...

اما تا کی میخواست ادامه بده؟

 

 

 

✘ Download ✘

.

.

.

:Part 1

✘ Download_1 ✘

 

:Part 2

✘ Download_2 ✘

 

:Part 3

✘ Download_3 ✘

 

:Part 4

✘ Download_4 ✘

 

:Part 5

✘ Download_5 ✘

 

:Part 6

✘ Download_6 ✘

 

:Part 7

✘ Download_7 ✘

 

:)

 

 

 

پ.ن: اینو خودم دارم مینویسم گایز...اومیدوارم خوشتون بیاد><

فایتینگ نیکایی

کومائو اونیی💙💙💙

عررررررررررررررررررررر

چون تو نوشتی میرم بخونم

😂😂😂😂افرین😂😂

واقعا خودت مینویسی؟؟؟

ایول دخترررر:)

موفق باشی دونسنگممممم:)

اره خودم مینویسم تازه شروع کردم
مرسی اونییی جونمممممممم

واهاهاااااااااییییییییییی

این همونه ک گفتی دارم مینویسم؟؟؟

عععععررررررر

چینجا منتظرشممممم

زود زود اپ کن پیلیز

مررررسییییییی عشقمممم

نه این اون نیست..

قبل از اینکه اینو شروع به نوشتن کنم یه خواب از یونگی دیدم که موضوعش اینجوری بود
پس تصمیم گرفتم که یه فیک با این موضوع بنویسم

داری خوب پیش میری دونسنگ گلمممم:)

فایتینگ.

کومائوووووو^^

هستی میتونم درباره ی چیزی باهات صحبت کنم؟؟؟

برای هستی^^

اجازه هست منتشرش کنم؟

کجا منتشرش کنی؟!

وبم

بزار.....ولی با ذکر منبع😁😁😁😂😂😂😂
نه شوخی کردم....😂😂😂
اسممو یادت نره بنویسی...😁💙

اسم نویسنده و اینا رو نوشتم

منبع اصلی رو هم لینک کردم

اوکی....💙❤
دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ , ۲۳:۱۹ فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

عااااااااااااوو

شالام نیکایی ژونمممم^^

خوفی گلم ^^

سلامممم
یس خوبم
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۲:۰۹ فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

عزیز دلی دیگ

چه خبرا با درسا چیک میکنی؟

:)
ام هیچی...ادامه میدم:|

این زیادی خوبه دیگهههههههههههههههههههه

واقعااا؟؟؟!!

واقعاااااا

خیلی دوسش دارممممممممممممم:))))))))

واقعا خوشحالم که دوسش داری هدیه جون...پارت هشتم زودتر میزارم:)
سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹ , ۱۶:۰۳ 𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊

الان فول شده فیکشنه؟

ن هنوز فول نیست:)
سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹ , ۱۶:۰۳ 𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊

فایتینگ :}

ممنونمممممممممممم🤩🤩🤩🤩💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan