✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگCrying In The Club از Camila Cabello●-○

 

 

 

 ! - ! CRYING IN THE CLUB  ! - !

✘ Download ✘

 ! - ! CRYING IN THE CLUB  ! - !

 

 

پ.ن: اهنگی که گفتم میزارمش چند نفر درخواست دادن:)

چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۲۲:۳۷ فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

هعیییییی شالام خوفی نیکایی

هلوووو
اره لاو خوبم تو چطور مطوری؟؟؟؟

هق...

بعد اینکه اف ام وی شو گذاشتی قفلی ش شدم *-*😢

عرررررر:)))))))))
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۲۲:۴۹ فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

من خوف موفم

فایتر شد لاکوس فک کنم

برم اسممو بعوضم بیام

برو:)

هووووووووووممم عوضش کردووومم 

خوبهه:)

خوفی عزیزم

یه جوری میحرفی

اره بابا عالیمممممممم
ن چیزی نیست عالیم اشتب کردی

هاااااانن

راس میگی 

ببخشید 

خدا رو شکر

اره بابا فقط چون با کامیم استیکر ندارم:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan