✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگ Unstoppable از Sia●-○

 

 

 

 ! - ! UNSTOPPABLE   ! - !

✘ Download ✘

 ! - ! UNSTOPPABLE   ! - !

 

 

پ.ن: هعیی سیا هعییی...

سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۹:۴۹ your devil angel...Helena★ ...

به به

فول شدیم :/

یاح یاح
خوبه😁

واوووووووووو

من عاشق این اهنگمممم>< 

منم خیلی دوستش دارم:")
اصلا به ادم ارامش میده

قالب جدید مبارک

مرسی لوکاسممم
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۱۲:۳۲ ƒιgнтєя👊🏻💜 ᴛᴋᴅ

فایترم؟ 😂

فایتر؟!
فک کردم..از این بهب عد باید لوکاس صدات کنم...
اما تو برای من ن لوکاسی ن فایتر...
تو همون (اسمت) عه خودمی🥺
چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۱۹:۴۳ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

خب

میخوام فایتر بیانیا باشم

لوکاس مال یجا دیگس

ولی خب دیگه

در هر حال همشون یه نفرن

گوگولی...بیا بخلم🥺💕
جمعه ۵ دی ۹۹ , ۲۱:۰۶ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

💜^^

فایتری
اینستاتو داری هنو؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan