✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●[Kim Taehyung EDIT Happy Birthday(Copines)[lovely.bts1●-○

! __   HAPPY TAEHYUNG DAY  __!

*My edit*

 

 

! - !  TAEHYUNG  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  TAEHYUNG  ! - !

 

پ.ن: های گایز..دلتون برام تنگ شده بود اره؟😂

ببخشید این چند وقت نبودم ریلی ساری...

این ادیت من برای تولد تهیونگ بود که به یه دلایلی نتونستم همون روز تولدش بزارم:""""

سو امروز گذاشتمش...

امیدوارم دوسش داشته باشید 💜❤

چه عجب شما پست گزاشتی*-------*

ساری لاو درگیری خانوادگی داشتم نمیتونستم بیام😭💔

شلااامممممممممممممممم نییییکاااااااااااااااااااا شیییییییییییییییییییییییییییییی ^^ ......... دیلم خعلیییییییییییییییییییی ژیاااااااااااااااااااد بلات کوشولو شوده بودددددددددددددددد ~•~ 

عزیممم😭😭😭😭😭
دلم خیلیییییی برات تنگ شده بودددد دییددیدیسدسدسوسودس

چطوری دلم تنگیده بید ؟

خوبمم عالیم...تو چی چطوری؟
دل منم🥺

¥~¥ ........ نکون اژ این دل گیلیا دیههه 😂😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻 

باشه🥺🥺🥺

نیکاااااااااا😭😭😭😭

جون نیکا؟🥺

سلاااااااام:))
دلم برات تنگ شده بود^^

سلامممممممم یدیدی
دل منممم همینطور عزیزممم🥺🥺😭❤

سلام نیکا '-'

سلامممم🥺💜💜❤

هاااایییی نیکولیییی😍😍👋🏻👋🏻

هاو عار یوووو؟؟؟

 

اووووهههه چقد خوب شدهههه *__*

 

راستی...

یه چیزی میخواستم بهت بدم منتظر بودم بیای...

کلیک

وای الاااای ویوسویتیی دلم برات اندازه مورچه شده بود لعنتی😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عالیمممممممم

مرسییی🥺🥺🥺💙❤

منم خیلی دوستت دارم😭😭😭😭💙💙

خوبی چخبرا'-'؟

اره عالیمممم😂💜💜💜
خبر سلامتی و کرونا و درس و انلاینو خر و گوسفند!:|😂

عزیزمممم🥺🥺🥺😍😍😍

می توووو🥺🤧❤️

🥺🥺🥺😍😍😍❤️❤️❤️

🥺🥺🥺💜💙💜💙💜💙💙💜💙💜💙💜

منم خوبم

خوبههه😃😃😃💜💜💜💜

سهوووووووووووننننن

سهوووووووووووووووونیییییی اوپاااااا😭😭😭

جوابمونو داااااادد

من ک اکسوال نیستم😂
ولی اره جواب فنای ارمی ایرانیشو داد🥺💜
به عنوان ارمی بهتون تبریک میگم🥺🥺💜

او😐😂

اره😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan