✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●زانو زدن یونگی جلوی پدر و مادرش:(♡●-○

هق....

هروقت به این دوتا ویدئو ها نگاه میکنم...

مزه تلخ زندگی رو میفهمم....

اینکه زندگی و دنیا با این همه زیباییش...

تلخی هایی هم داره....

تلخی هایی ک تا عمق وجودت نفوذ پیدا میکنه....

و حتی....

اون تلخی هارو....

به زور اب شکر....

میشه از بین برد...

زندگی در کنار همین تلخی ها...

سختی هایی هم داره...

این سختی ها.....

همه ادم های جهان دارن....

ادما...

وقتی ناراحت میشن....

یا اگه بدبختن.....

میگن چرا من اینقدر بدبختم؟!

ولی.....

این بدبختی ها.....

به صورت گوناگونی توی زندگی مردم وجود داره....

ما باید این سختی هارو بگذرونیم....

شاید سخت باشه....

شاید بین این سختی ها ضربه بخوری....

اما قوی باش.....

ادامه بده.....

فقط تو بدبخت نیستی....

خیلیا دیگه هستن....

ک خیلی سختی میکشن....

.

.

مین یونگی....

با اون سنی ک داشت از خانوادش طرد شد....

کلی سختی کشید....

کلی بدبختی کشید....

تصادف کرد..!!

ولی بازم والدینش ذره ای دلشون نسوخت...!!

یونگی با اون وضعیت سختی که داشت....

خودشو نباخت...!!

ادامه داد...!

جنگید..!

و الان اون....

استوار تر از همیشه ایستاده.....!!

با شیش برادرش....

قوی موند و تونست اون سختی هاشو بگذرونه....!!

اون الان جز برترین و بهترین گروهع....

گروهی که حتی خودشم نمیدونست قراره جز همچین گروهی باشه..!!

و اما....

یونگی با اون غروریی که داشت....

جلوی پدر و مادرش....

جلو همه آرمیا....

به زانو در اومد...!!

و زار زار گریه کرد.....!!!

اما اون اشکایی ک از چشمای یونگی میریخت....

یجور....

پایان تلخی هایی بود که.....

همیشه مثل یک بغض تو گلوش بود...!!

 

 

متن از:

~.○Min_Nika○.~

❌(کپی بدون ذکر منبع ممنوع)❌

 

 

 

کیفیت اصلی
حجم: 2.48 مگابایت
 

 

 

 

کیفیت اصلی
حجم : 517 کیلوبایت
 

🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭

هق....😢

اول صبی دلمونو ریش کردی:(

هقققق:(

ععررر یهویی همه این متنا اومد تو کلم...💜😢😢
هققققق ععررررر😢😢😢😢💜💜💜

هیچوخ زین چیزا بلد نبودم*=*

این چیزا؟؟!
منظورت متنه؟!
من مثل جنم:/
یهو میاد تو ذهنم:/😂

اره ازین متنا😹😹

خیلی دوص دارما ولی نمیکشم😹😹

عه....میخوایی واس یه پست احساسی دیگم مینویسم .....
البته اگه اومد تو ذهنم:/
منم خیلی دوست دارم....و وقتی دوست دارم ک اشکم در بیاد...من با متن خودم گریم گرفت:/

بنویص

عایگوو😹😹

اوکی😂😂💜💜💜
😆😢💜

وایی واقعن این پستت ب من چن تا چیز یاد داد 

۵ ساله ی ارمی صد اتیشم ک پسرا رو با دنیا عوض نمیکنم ولی هیچوقت مثل الان زندگی پسرا برام الگو نشوده بود الان فهمیدم باید جنگید باید تلاش کرد تا ب اهدافم برسم نباید شکست بخورم نباید دیه حرف از نا امیدی بزنم 💗💙

ممنون ک با پستت به من هم یاد دادی تلاش کنم و بجنگم تا ب هدفم برسم 💗💙

شلام پری جون♡♡
من واقعا خوشحالم ک تونستم با این پست بهت کمک کنم و برای اهدافت بجنگی....💜💜
خواهش میکنم عزیزم....
واقعا خوشحالم ک این پست بدرد زندگیت خورده😘💜💜

💙💗 منم ممنونم ک اون کلاماتو‌نوشتی این فیلمم گذاشتی هیچی کلا زیروروم کردی سپاس 😭💙💗

خواهش میکنم.....😘💜💜💜💜
البته قصدم این نبود که زیرووروتون کنم😐😂💜💜💜
ولی خوبه که الان میدونی برای رسیدن ب هدفت باید چ کار کنی:)
دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۲:۰۳ 𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ㅠ ㅠمای کیووت

این بنظرت کیوته؟؟:/😿😿😿

بنبننتبدنبعقهف۶فلهبتعیفث۴ث

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

الهبزهفزجوچحوچتکچنکجدلحرر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هق هق

گلبم

ولی اون گریه های هوپ لنتی 😭😭😭

😢😢😢😢😢😢
هققق....
اخی😢😢😢😢😢
دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۲۰ عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

*اشک

هق💜

="")

 

هق:)

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭

هقققق هققققققق😢😢😢😢😢😢💜💜💜😭😭😭

من میرم بمیرم بای=")

من خیلی وقته مردم:)
تو نمیر💜

هق هق من عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر میزنم

هقققق منمممم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

هققققققققققققققققققققققققققققققق عرررررررررررررررررررررررررررررررر

هعی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هقققق ععععععععععررررررررررررررررررررر🥺🥺💜💜💜💚😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ , ۰۸:۳۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عنتر

چرا اشک منو درمیاری ها؟

راستی یه جا نوشتی زره ای=ذره ای :/

گرهعی=گروهی

:)

یاع یاع یاع😂😂😂😢😢😢😭😭😭😭😭😭💜
من خودم اشک خودمو در اوردم:/
اره فهمیدم:/
هی میخوام درستشون کنم یادم میره:/
این کیبوردم تازگیا خیلی....شده:////

هققققققق

اشکم دراومدددددددددد😭😭😭😭

ععر:))
باور کن حتی خودمم موندم اینو از کجام در اوردم:|😭😭😂😂

هق هق :'') 

💙😭

وای...

من نمیدونستم این قضیه رو...

واقعیه...؟

آه قلبم...

پس بگو چرا یونگی تو آهنگاش به مامانش تیکه میندازه و انقد سرده... :'(

هققق...

اره...این پسر الکی سرد نیست...کلی سختیا هست که کشیده..
اره واقعیه....این زانو زدنش همه چیزش..برو تو این پست زندگی نامشو بخون
هم:(
عاره...😭بچمو خیلی اذیت کردن😭😭😭

الان دارم زار زار گریه میکنم .

من از همون اول عاشقش بودم .

حالا بیشتر عاشقش شدم . 

وای خدا دارم میمیرم .

من تو روزی که شوگا به دنیا اومده به دنیا اومدم . 

منم دیشب خیلی گریه کردم...
هق....
منم همینطور....روزی ک یونگ یدنیا اومده دنیا اومدم....
حتی امسالم روز تولدامون یکیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan